Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Millainen peruutuskamera?

<< < (8/13) > >>

kuusaan.matti:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.09.2013     kello on 15:38 ---Minulla oli yhdessä autossa langaton kamera. Eipä ole tullut sitä ikävä, vaikka jäikin vaihdossa sinne vanhaan.

Uutta langatonta EI tule koskaan eikä mihinkään.

--- Lainaus päättyy ---
Sepolla lienee  joku syy mielipiteeseen, vaikkei ollut perusteluita.
Mulla oli sellainen langaton myöskin joskus 5v sitten, mutta aina kun tarvi, niin kuvaan tuli kaikenlaista häiriötä.
Meinaan, että jos ne nyt pelais jo?

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.09.2013     kello on 15:38 ---Minulla oli yhdessä autossa langaton kamera. Eipä ole tullut sitä ikävä, vaikka jäikin vaihdossa sinne vanhaan.

Uutta langatonta EI tule koskaan eikä mihinkään.

--- Lainaus päättyy ---
Onhan sulla Seppo siinä vieressä se langaton niin kuin minulla toimii vielä ainakin kelillä,kuin kelillä ;)

Captainkidd:
Muutama kokemus :

http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan-puheet/tarvikkeet/?x26558=94926817

Captainkidd:
Tulipahan asennetuksi tuo Kiinasta tuotettu langaton peruutuskamera. Itse en sitä asennusta pystynyt tekemään, mutta pajalla veloittivat 3 tunnin työstä 180,- Kokonaishinnaksi tuli siten 230 euroa.
Kuva on lähes aina hyvä ja häiriötön, mitä nyt 100 kmh vauhdissa otin siitä kuvan, jossa vähän raitoja.
Näyttöä voi muklata vaihtamalla näkymän vasemmaksi tai oikeanpuoleiseksi.
Voin suositella, tuolla ylempänä ketjussa on linkit, ja jolleivät aukea, niin yv:nä lähettelen tiedot valmistajaan yhteydenotosta.
Virta otettiin kameraan takavalosta, ja näytön receiverin (vastaanottimen) virta tupakansytyttimestä .
Osaavalle tekijälle hyvinkin edullinen ostos, tft color monitor isolla värinäytöllä.

pamaus:
Kiinasta tilasin ebaystä reilut pari vuotta sitten 3 kpl peruutuskameraa autoon ja vaunuun. 7 tuuman näytöllä, jossa oli vielä gps hinta oli alle 100€ ja vieläkin toimivat, kamera on ollut kokoajan autossa ja vaunussa.

Yhden myin täällä orgissa, mahtaako toimi vielä ?

http://www.ebay.co.uk/itm/7-0-HD-GPS-Wireless-Rear-Camera-Bluetooth-4GB-Card-128-/121144097500?pt=UK_AudioTVElectronics_GPSSystems_GPSSystems&hash=item1c34c03adc

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View