Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Millainen peruutuskamera?
Captainkidd:
Näyttäis löytyvän samanlainen hiukan isommalla näytöllä, samaiselta toimittajalta:
http://www.aliexpress.com/store/group/Car-Rear-View/315488_211230862.html
Haulla löytyy varmasti kymmeniä eri malleja muiltakin kiinalaisilta valmistajilta. Kaikki eivät kuitenkaan toimita vain yhtä/kahta kappaletta.
LMC-99:
Olen nyt Tuuris ja kävin pikasen kierroksen autoasatolla ja näytti oleen 3,5" langaton peruutuskamera hintaan 129€ no en sen kummemmin sitä käpälöinyt väri näyttö siin ainakin oli..
kuusaan.matti:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 8.09.2013 kello on 15:13 ---Olen nyt Tuuris ja kävin pikasen kierroksen autoasatolla ja näytti oleen 3,5" langaton peruutuskamera hintaan 129€ no en sen kummemmin sitä käpälöinyt väri näyttö siin ainakin oli..
--- Lainaus päättyy ---
Muistatko minä merkkinen?
K-raudassa täällä näkyvät semmoista myyvän 149 eurolla.
Merkki oli joku tuttu, muten nyt muista kuitenkaan...
Onkohan kukaan kokeillut, meinaan, että vois kertoa miten pelaa, olishan se käevämpi asentaa se langaton.
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: kuusaan.matti - 8.09.2013 kello on 15:34 ---Muistatko minä merkkinen?
Onkohan kukaan kokeillut, meinaan, että vois kertoa miten pelaa, olishan se käevämpi asentaa se langaton.
--- Lainaus päättyy ---
En merkkiä muista mutta oli ollut 149€ hinta ja nyt 129€.
tota olen vielä täällä mutta akku loppu läppäristä joten joudun sulkemaan tämän aparaatin muutaman minsan kuluttua..
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: kuusaan.matti - 8.09.2013 kello on 15:34 ---Muistatko minä merkkinen?
--- Lainaus päättyy ---
Minulla oli yhdessä autossa langaton kamera. Eipä ole tullut sitä ikävä, vaikka jäikin vaihdossa sinne vanhaan.
Uutta langatonta EI tule koskaan eikä mihinkään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta