Tosissaan joo.
Ota se vedentunnistimen piuha (lähtee suodattimen pohjasta) pistokkeesta irti.
Sitten ilmanputsarikotelos ta putsari ensten pois ja sitten ilmanputsarin putkinen klemmarit löysälle, niin voit venkaa lisätilaa vaihtotyölle.
Polttoainesuodatin lähtee kiertämällä pois.(joku rätti tai astia alle ettei haise koko mylly vaihdon jälkeen.
Kaada sopivaan puhtaaseen kippoon se nafta siitä suodattimesta.(voit käyttää vaikka osien puhdistukseen) Sitten kierrät sen vedentunnistinpotik an irti, esim putkareita apuna käyttäen.
Kun olet saanut sen irti ota uusi suodatin ja jos siinä on valkonen kierrettävä muovipotikka pohjassa, ota se pois. Sen tilalle laita sen vedeilmaisimen.
Katso ettäs sen vedenilmaisimen tiiviste on ehjäennen kiinni ruuvaamista.
Sitten suodatin piripintaan diiseliä ja varovasti kierrät sen paikoolleen.
Sitten kaikki muut irrottamasi letkut suodattimet ym.
Sitten päräytät sen dukaton käymään ja annat sille sopivasti kaasua että käy lopulta tasaseen. Kun kone on käynnissä pistä se vedentunnistimen pistoke paikoolleen.
Mulla teki sitä, että kun laitto auto sammuksissa sen pistokkeen, niin herjas vettä suodattimessa, vaikka oli puhasta diiseliä. Kun sitten laiton sen auton käydessä niin ei herjannut enää. Kuitenkin aina sytytysvirta päällä ollessa pitää merkkivalon palaa pikkuhetki, että tietää ilmaisimen toimivan.
Jos käynti on p...seestä kiristä suodatinta hieman lisää. Jos ei auta suorita koko edellä mainittu toimenpidesarja uudelleen. Ja tarkista tiivisteiden kunto.
Mulla ainakin pelitti heti laakista noilla ohjeilla.
Ja auto on vm 2000 Hymer camp GT 2.8 iTTTTTTTTTTd
(Pahottelen kirjotus virhehiä, oon koko joulun ollu kippee)