Sivuja:
Toiminto
  • #136 kirjoittanut Jushi69 01 Nov 2013
  • Osakkeilla pelaaminen ei pätkääkään kiinosta. Ainoa osake on Anvian puhelinosake...
    Nokiaa olen puhelimena suosinut jo NMT-ajasta asti joten kai olen Nokialaisen omistajana kasvattanut osaltani osakkeenomistajienk in salkkua.

    Tosin pari vuotta sitten tuli notkahdus kun heidän Symbian alkoi tuntumaan "vanhalta" ja Samsungin Android otti vallan.

    Nytten kun Windows Phone tuli Lumioiden mukana markkinoille niin merkki taitaa olla ehdoton valinta seuraavaksi puhelimeksi. Minä koen Nokian Windows kaupan merkille postiiviseksi asiaksi.

    Tuosta WP/Android väännöstä sen verran että pojalla on Lumia ja mulla Galaxy Xcover joita molempia olen "kriittisellä silmällä" selaillut niin tuntuu että Windows on mun juttu... :o
    Et välttämättä ole kaukana olennaisesta... 8)
    Helpommalla pääset jos" et jaksa perehtyä anteroon". Thumb
  • #137 kirjoittanut aaoulusta 02 Nov 2013
  • Et välttämättä ole kaukana olennaisesta... 8)
    Helpommalla pääset jos" et jaksa perehtyä anteroon". Thumb
           Sinä puhut asiaa! voi ohittaa jos siltä tuntuu ja keskittyä olennaseen....kiva se olisi löytää ja kannustaa positiivistakin eikä aina sitä negatiivia ja kadetta.
  • #138 kirjoittanut Captainkidd 02 Nov 2013
  • Olkaa vaan mitä mieltä tykkäätte, mutta miksi vähäisiä peluitani kertomasta kaihtaisin ?
    Mukavaa lisätiliä on pukannut pitkin syksyä, muutamia satasia kerrallaan olen kotiutellut. Ja taas ostanut vähäsen lisää. Kuuden euron raja menee rikki vielä ennen yhtiökokousta.
    Eikä ole lainkaan varma koko Microsoft-kauppa. Nokia esitti viime Q:n varsin yllättävät tulokset. Lujaa nousua voitossa ja tuotteet käy kaupaksi. Myyntiä mietitään vielä toisenkin kerran.

    Eihän se nyt ainakaan tietenkään Elopin ansiota mitenkään voi olla ?

    Me ainaskin aaoulustan kanssa ollaan ihan tyytyväisiä. 8)
  • #139 kirjoittanut LMC-99 02 Nov 2013
  • Olkaa vaan mitä mieltä tykkäätte, mutta miksi vähäisiä peluitani kertomasta kaihtaisin ?
    Me ainaskin aaoulustan kanssa ollaan ihan tyytyväisiä. 8)

    Aij aij nyt kyllä tökkäsit pahaan paikkaan, oikein suomalisten katuden pesään...!
  • #140 kirjoittanut aaoulusta 02 Nov 2013
  • Olkaa vaan mitä mieltä tykkäätte, mutta miksi vähäisiä peluitani kertomasta kaihtaisin ?
    Mukavaa lisätiliä on pukannut pitkin syksyä, muutamia satasia kerrallaan olen kotiutellut. Ja taas ostanut vähäsen lisää. Kuuden euron raja menee rikki vielä ennen yhtiökokousta.
    Eikä ole lainkaan varma koko Microsoft-kauppa. Nokia esitti viime Q:n varsin yllättävät tulokset. Lujaa nousua voitossa ja tuotteet käy kaupaksi. Myyntiä mietitään vielä toisenkin kerran.

    Eihän se nyt ainakaan tietenkään Elopin ansiota mitenkään voi olla ?

    Me ainaskin aaoulustan kanssa ollaan ihan tyytyväisiä. 8)
         Niin ollaan!  kaikilla on ollut mahollista lähteä mukaan ja matkaan, näistä kertominen on sitten toinen asia. suomalaiset on vaan jotenki vieläki molli voittoisia, ja ei niin toisia kannustavia. ollaan kyllä piilo uteliaita ja kyttäillään naapureita, mitäs se nyt on laittanu..nämä sijotukset niin minun ja Ck:n kanssa on pikku tuhauksia ja sellaisia kivoja ajankulun harrasteita, monien muidern harrasteiden seassa....tänäänki tuli verkolla iso taimen ja se oli kiva juttu...yst:Antero
  • #141 kirjoittanut JJJ 02 Nov 2013
  • Ostinpa sitten kerralla pari nokian 920:sta. Samaan rahaan sai kuin yhdestä maksoin 10 kk sitten. Tuli ajettua vahingossa autolla yli ja näyttö vaurioitui siihen malliin ettei selvää saanut. Tämmöselle täystuholle uusimpien puhelinmallien ostaminen on silkkaa rahantuhlausta. Noksu pelannut hyvin ja työpuhelimena loistava. Viihdekäyttöön on sitten eri vempeleet.
  • #142 kirjoittanut ihaa 02 Nov 2013
  • Ostinpa sitten kerralla pari nokian 920:sta.

    Meillä meni myös lähes noin, viime lauantaina uusi puhelin (5S) saapui mulle ja maanantaina sitten vaimolle, mallina tosin iPhonet. Vaimolla kerkesi olla pari vuotta Android-Samsung ja nyt vajaan viikon iPhonea käyttäneenä ihmettelee että miksi ei hankkinut silloin aikoinaan iPhonea... ::)

    Ja jotta aiheessa pysytään niin en voi sanoa sanovani "näkemiin Nokia" tässähän se on vielä toimivana, eläkkeellä jo tosin.  ;D



    Nokia-mies huomannee E90:n olevan sitä ekaa vuosikertaa, korkealla näppäimistöllä joka naarmutti tuota näyttöä, mulla tuossa ei naarmut tosin kovin pahoja ole.
  • #143 kirjoittanut 99 02 Nov 2013
  • Noita 920:siä on verkkokaupan alelaarissa läjä, hintaa tais olla 230€.
    Ollut jo usemman viikon.
  • #144 kirjoittanut K.E.V 02 Nov 2013
  • No ei nyt sentään, kävin siellä viikolla, eikä näkynyt edes siinä "löytöosastolla" :)
    Oli yksi tarjouserä aiemmin saksan firmiksellä. Senkin hinta nousi tarjouksen jälkeen.
  • #145 kirjoittanut 99 02 Nov 2013
  • No ei nyt sentään, kävin siellä viikolla, eikä näkynyt edes siinä "löytöosastolla" :)

    Eilen ainakin oli, kun kävin telkkarin sieltä hakemassa.
  • #146 kirjoittanut K.E.V 02 Nov 2013
  • No yksi mun asiakas kävi eilen, ei ollut kuin kolmensadan koneita. Osti multa käytetyn 920:n. Niitäkin tulee vaihdossa esim 1020 malleihin. Lumiat helppoja myydä. Eilen meni kolme kpl. Thumb
  • #147 kirjoittanut Captainkidd 02 Nov 2013
  •      Niin ollaan!  kaikilla on ollut mahollista lähteä mukaan ja matkaan, näistä kertominen on sitten toinen asia. suomalaiset on vaan jotenki vieläki molli voittoisia, ja ei niin toisia kannustavia. ollaan kyllä piilo uteliaita ja kyttäillään naapureita, mitäs se nyt on laittanu..nämä sijotukset niin minun ja Ck:n kanssa on pikku tuhauksia ja sellaisia kivoja ajankulun harrasteita, monien muidern harrasteiden seassa....tänäänki tuli verkolla iso taimen ja se oli kiva juttu...yst:Antero
    Että voikin paksulla ja pehmeällä huopatöppösellä onni potkia perssieen,nahkapaikkaan syyspäivänä ; isoa taimenta verkossa ja 500kpl Nokian myyntiä 62 centin voitolla / kpl. Jehuu, pikkuvoittoja ja -iloja mutta niin makeita
  • #148 kirjoittanut Captainkidd 02 Nov 2013
  • Hyvä Antero ja mä !
  • #149 kirjoittanut ihaa 02 Nov 2013
  • Hyvä Antero ja mä !

    Tuskin lienette ainoita, muut ovat vaan hissukseen sijoituksistaan.  ;)

    Kel onni on, sen onnen kätkeköön.

    eikös se jotenkin noin pitäisi myös mennä.  :D
  • #150 kirjoittanut aaoulusta 02 Nov 2013
  • Tuskin lienette ainoita, muut ovat vaan hissukseen sijoituksistaan;)

    Kel onni on, sen onnen kätkeköön.

    eikös se jotenkin noin pitäisi myös mennä.  :D
          Niin , en osaa sanua muiden puolesta  , ja varsinki piensijoittajien muuta kuin että onse vaan mukava kun on nousua  ja toivottavasti monessa muussakin asiassa on nostetta... Thumb
Sivuja:
Toiminto