Sivuja:
Toiminto
  • #121 kirjoittanut aaoulusta 19 Sep 2013
  • Tänään menee pörssikurssi 5,10 euroon ja vuoden korkeimpaan noteeraukseen.
          ;) Thumb
  • #122 kirjoittanut 99 29 Sep 2013
  • #123 kirjoittanut Captainkidd 29 Sep 2013
  • En viitti edes katsoa tuota. Asiasta on nyt jauhettu kystä kyllin. Riittää mulle, iloinen olen kuten aaoulustakin siitä, että tuli ostetuksi halpaa nokiaa alta 1,50 jokunen tuhat. Pikkulottovoitto, mutta iloinen asia, mitä nyt niille ei, jotka tappioita ovat kärsineet. Kuuluu muuten osakepeliin tämä riskinoton nimellä kulkeva halu kokeilla josko tärppäis.
    Nyt tärppäs, ensi kerralla sitten ehkä taas tai sitten ei.
    Sijoitusneuvojien vihjeet on todettu noillan arvoisiksi. Thumb
  • #124 kirjoittanut aaoulusta 29 Sep 2013
  • En viitti edes katsoa tuota. Asiasta on nyt jauhettu kystä kyllin. Riittää mulle, iloinen olen kuten aaoulustakin siitä, että tuli ostetuksi halpaa nokiaa alta 1,50 jokunen tuhat. Pikkulottovoitto, mutta iloinen asia, mitä nyt niille ei, jotka tappioita ovat kärsineet. Kuuluu muuten osakepeliin tämä riskinoton nimellä kulkeva halu kokeilla josko tärppäis.
    Nyt tärppäs, ensi kerralla sitten ehkä taas tai sitten ei.
    Sijoitusneuvojien vihjeet on todettu noillan arvoisiksi. Thumb
              Pieniä sijoituksia on itellä!! loton olen jättänyt kokonaan, joskus kenoa!! 
  • #125 kirjoittanut Captainkidd 29 Sep 2013
  • Lustiahan se on pikku riskinotto. Markettien pokereissa pelaan sillointällöin ja satsaan euron. Jos saan kaksi, niin lopetan. Joskus otan riskin tuplaamalla viimeisellä voittosummalla.
    Sököä on kiva pelata, kunhan katto sovitaan.
    Osakkeilla pelaan nykyisin niin, että 10 % voiton jälkeen myyn ja myös myyn 10% tappion jälkeen.
    Pitää hengen vireänä, eikä tipahda korkealta.
    Edellytyksenä on tietty se ettei laista itselleen luodusta kuviosta, vaikka kuinka järki muuta väittäisi.
  • #126 kirjoittanut aaoulusta 29 Sep 2013
  • Lustiahan se on pikku riskinotto. Markettien pokereissa pelaan sillointällöin ja satsaan euron. Jos saan kaksi, niin lopetan. Joskus otan riskin tuplaamalla viimeisellä voittosummalla.
    Sököä on kiva pelata, kunhan katto sovitaan.
    Osakkeilla pelaan nykyisin niin, että 10 % voiton jälkeen myyn ja myös myyn 10% tappion jälkeen.Pitää hengen vireänä, eikä tipahda korkealta.
    Edellytyksenä on tietty se ettei laista itselleen luodusta kuviosta, vaikka kuinka järki muuta väittäisi.
            hyvä taktiikka! ite haistelen tuulia ja sen mukaan koetan pelata...eikä itekkään korkialta putua  jos mäkeen menee...
  • #127 kirjoittanut MatsOnni 29 Sep 2013

  • Osakkeilla pelaan nykyisin niin, että 10 % voiton jälkeen myyn ja myös myyn 10% tappion jälkeen.
    Pitää hengen vireänä, eikä tipahda korkealta.


    Osakesäästäminen ei ole pelaamista. Cut your losses and let your profits run  :)
  • #128 kirjoittanut aaoulusta 29 Sep 2013
  • Osakesäästäminen ei ole pelaamista. Cut your losses and let your profits run  :)
          olkoon sijoittamista.... ;)
  • #129 kirjoittanut MatsOnni 29 Sep 2013
  • Jotain sellaista....parhai mmillaan  :D
  • #130 kirjoittanut aaoulusta 01 Nov 2013
  • Mukava suunta.... Thumb
  • #131 kirjoittanut jip59 01 Nov 2013
  • Osakkeilla pelaaminen ei pätkääkään kiinosta. Ainoa osake on Anvian puhelinosake...
    Nokiaa olen puhelimena suosinut jo NMT-ajasta asti joten kai olen Nokialaisen omistajana kasvattanut osaltani osakkeenomistajienk in salkkua.

    Tosin pari vuotta sitten tuli notkahdus kun heidän Symbian alkoi tuntumaan "vanhalta" ja Samsungin Android otti vallan.

    Nytten kun Windows Phone tuli Lumioiden mukana markkinoille niin merkki taitaa olla ehdoton valinta seuraavaksi puhelimeksi. Minä koen Nokian Windows kaupan merkille postiiviseksi asiaksi.

    Tuosta WP/Android väännöstä sen verran että pojalla on Lumia ja mulla Galaxy Xcover joita molempia olen "kriittisellä silmällä" selaillut niin tuntuu että Windows on mun juttu... :o
  • #132 kirjoittanut Jushi69 01 Nov 2013
  • Kuka tahansa voipi esiintyä täällä vaikka minkälaisena osakegrynderinä... :-X
    Tosi pelurit eivät hehkuttele ostojaan tahi myyntejään karavaanari.org  sivustolla ... ;D
    Weikkaisin.. ;)
    Nimimerkillä taas satatonnia Talwista... 8)
  • #133 kirjoittanut aaoulusta 01 Nov 2013
  • Kuka tahansa voipi esiintyä täällä vaikka minkälaisena osakegrynderinä... :-X
    Tosi pelurit eivät hehkuttele ostojaan tahi myyntejään karavaanari.org  sivustolla ... ;D
    Weikkaisin.. ;)
    Nimimerkillä taas satatonnia Talwista... 8)
         Olen samaa mieltä.. 8)
  • #134 kirjoittanut Jushi69 01 Nov 2013
  • Ja taas tuli pakko ostaa 50000 € Talwista...
    Tsori.. ;D
    Mutta raha menee tarpeeseen ja multiploituu matkan varrella...
    Fuukin oosam.... ;D
  • #135 kirjoittanut aaoulusta 01 Nov 2013
  • Ja taas tuli pakko ostaa 50000 € Talwista...
    Tsori.. ;D
    Mutta raha menee tarpeeseen ja multiploituu matkan varrella...
    Fuukin oosam.... ;D
           ;D
Sivuja:
Toiminto