Sivuja:
Toiminto
  • #61 kirjoittanut 99 03 Sep 2013
  • Windows phone on niin marginaalinen, että sille ei vissiin kukaan ole oikeen viitsinyt vaivautua mitään haitakkeita tekemään.

    Ekasta se lähtee...

    http://www.eyeonwindows.com/2013/08/30/first-windows-phone-malware-possibly-spotted-in-the-wild/
  • #62 kirjoittanut K.E.V 03 Sep 2013
  • Mulla olisi tuossa hyllyssä tuommoinen monen kehuma Lumia 800 puhelin. Tosin se on rikki, ei kestänyt perstaskussa autoon istumista.
    Yhdellä parkettihiojakaveri lla meni 3 kpl Samsung S3:n luuria näyttö paskaksi 2 kk sisällä, ymmärsi vaihtaa lumiaan, ei ole se hajonnut.
    Yhden kerran heitin hänen luurin SFC-huoltoon, siellä oli liuta ihmisiä vaihdattamassa näyttöjä. Sampan kuriiri toi juuri kun olin siellä 6 laatikollista uusia näyttöjä nokkakärryillä.
    Niillä oli korjauskampanja, näyttö vaihdettiin odottaessa  ::)
  • #63 kirjoittanut Jushi69 03 Sep 2013
  • Mulla olisi tuossa hyllyssä tuommoinen monen kehuma Lumia 800 puhelin. Tosin se on rikki, ei kestänyt perstaskussa autoon istumista.
    Niinpä justiin ja kestää 20tonnin kivikuormia hohhoijaa... Thumb
    Painava on ollut nörttiperse kun tuosta hajoaa... ;D
  • #64 kirjoittanut 99 03 Sep 2013
  • Niinpä justiin ja kestää 20tonnin kivikuormia hohhoijaa... Thumb



  • #65 kirjoittanut Jushi69 03 Sep 2013

  • (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Vähemmän energiajuomaa ja sipsiä ja enempi liikuntaa niin kyllä se siitä läski lähtee...
    Nörtilläkin... ;)
  • #66 kirjoittanut 99 03 Sep 2013
  • Vähemmän energiajuomaa ja sipsiä ja enempi liikuntaa niin kyllä se siitä läski lähtee...

    Kuusitoistavuotiaas ta joka painaa 50kg ja rapiat?
  • #67 kirjoittanut K.E.V 03 Sep 2013
  • Mulla on noita pikkupoikien hajottamia korjattavana jatkuvasti, siinä ei ole merkkiuskollisuutta näkyvissä. Laidasta laitaan on työn alla. Juuri iphoneen tilasin rojut.
  • #68 kirjoittanut aaoulusta 03 Sep 2013
  • älypuhelin on ihan kiva ja kestävä monitoimi kone!! ;D
  • #69 kirjoittanut JariJ 03 Sep 2013
  • Empä jää kaipaamaan. Huonot johtajat, inssit huonoja, heikkoja keskeneräisiä tuotteita ja jättäytyi 10 vuotta muista jälkeen. Eelopille vuoden johtaja titteli, teki sen mitä pitikin Nokialle tullessaan Microsoftilta eli ajoi Nokian alas ja Bill osti tuotantolinjat halvalla.

    Ei Nokian inssit huonoja olleet. Johtajat sen sijaan olivatkin. Ja niitä siinä talossa meinaan riittikin. Oli meinaan maanageria ja direektoria joka lähtöön. Jossain vaiheessa vaan unohdettiin, että pitäis vissiin jotain tuotteitakin kehittää.
  • #70 kirjoittanut aaoulusta 03 Sep 2013
  • Ei Nokian inssit huonoja olleet. Johtajat sen sijaan olivatkin. Ja niitä siinä talossa meinaan riittikin. Oli meinaan maanageria ja direektoria joka lähtöön. Jossain vaiheessa vaan unohdettiin, että pitäis vissiin jotain tuotteitakin kehittää.
          Olempa samaa mieltä >:D
  • #71 kirjoittanut JeanS 03 Sep 2013
  • Nimeltä mainitsematon o:lla alkava johtaja veti Nokian huipulle ja erittäin rajusti myös sieltä alas.
    Olen samaa mieltä, että Nokialle varmaan ihan hyvä, että pääsivät eroon tuhoon tuomitusta puhelinbisneksen suunnasta ja pääsevät nyt keskittymään oikeaan työhön ja verkkobisnekseen.

    Mitä laitteiden kestävyyteen tulee, niin,,,,,,
    Itse odottelen juuri Note kakkosta huollosta.
    Näyttö halkesi, kun putosi kesälomareissulla housujen taskusta autosta noustessa maahan.

    Vaikeaa on elämä ilman reaaliaikaisia sähköposteja, all time nettiä ja kunnon kalenteria  :-X .
  • #72 kirjoittanut K.E.V 03 Sep 2013
  • Ei Nokian inssit huonoja olleet. Johtajat sen sijaan olivatkin. Ja niitä siinä talossa meinaan riittikin. Oli meinaan maanageria ja direektoria joka lähtöön. Jossain vaiheessa vaan unohdettiin, että pitäis vissiin jotain tuotteitakin kehittää.
    En tiennytkään että tällä(kin) foorumilla on paljon wannabe johtajia, joitten mielestä NE MUUT on huonoja, itse omasta mielestään parempi  ::)
    Ois kannattanut cw heittää sisään.
  • #73 kirjoittanut janitkon 03 Sep 2013
  • KEV, meinaatko tosissaan, että Noksulla ei ole raskas organisaatio? Vaikka onhan sitä toki karsittukin tässä vuosien saatossa, mutta silti.
  • #74 kirjoittanut jip59 03 Sep 2013
  • Meikä jolla on ollut Nokialainen siitä asti kun GSM tuli markkinoille niin vaihdoin puolitoista vuotta sitten Samsung Galaxy Xcoveriin ja Androidiin. Enpä ole tuota katunut mutta kun vanhin poika (Hannu 12v) sai synttärilahjaksi Lumian WP-käyttiksellä niin kummasti on kyseinen käyttis  alkanut kiinnostaa. :o

    Toisaalta perheestä löytyy 3 Androidilla olevaa tablettia (myös 3G-versiokin löytyy) ja kovasti on porukat tykänneet.

    Mutta meikä joka periaatteesta kaiken kyseenalaistaa voisi vaikka kokeilla paljon parjattua Wintoosan Surface RT-tablettia...  ::)
     
  • #75 kirjoittanut Mulli 03 Sep 2013
  • Kuusitoistavuotiaasta joka painaa 50kg ja rapiat?

    Teini on eri laitos. Sitä ei lasketa. Teinillä kestää vain ratakisko.

    ...paitsi jos se on yli metrinen. Kisko siis. Silloin se vääntää sen mutkalle.

    Edit: Sanoin tänään "Mitäs minä sanoin". Sitä minä en ymmärrä, miksi minua viisaammiksi rankatut eivät tätä tajunneet jo vuosia sitten.
Sivuja:
Toiminto