Nii ja riittävän iso näyttökin on, että tällainen nakkisormi pystyy naputtelemaa tekstarit ja näkeekin vielä kirjoittamansa.

|
Nii ja riittävän iso näyttökin on, että tällainen nakkisormi pystyy naputtelemaa tekstarit ja näkeekin vielä kirjoittamansa. ![]() Ei vielä ollenkaan niin ankea näköinen kun meidän "duudsonin kestävä".. Itseasiassa tuo xcover malli ei ole iskunkestävä (eikä sitä markkinoida iskunkestänä), vaan veden ja pölyn kestävänä. Tosin on siinä vahvistettu lasi (kuten noksuissakin) ja vähän paksummat kuoret. Ps. Itsellä on samaan kuntoon mennyt e7 näyttö, putoi maahan muutaman kymmenen sentin korkeudelta.. Onneksi 99 sillä 50 kg ei ollu Samppaa taskussa kun ei näy kestävän tuon kummempaa Teini on eri laitos. Sitä ei lasketa. Teinillä kestää vain ratakisko....ja alle metrin mittasen se hukkaa http://m.iltalehti.fi/iltvdigi/20130608025700107_v4.shtml?sa=X&ei=lp8mUpvEIoTOsgbE_YHACQ&ved=0CAkQqwQ Niin kuin tiedät, tuota xcoveria ei ole edes väitetty iskunkestäväksi. KEV, meinaatko tosissaan, että Noksulla ei ole raskas organisaatio? Vaikka onhan sitä toki karsittukin tässä vuosien saatossa, mutta silti.En, kommentoin seuraavaa boldattua lausetta ainoastaan ![]() Ei Nokian inssit huonoja olleet. Johtajat sen sijaan olivatkin. Ja niitä siinä talossa meinaan riittikin. Oli meinaan maanageria ja direektoria joka lähtöön. Jossain vaiheessa vaan unohdettiin, että pitäis vissiin jotain tuotteitakin kehittää. En tiennytkään että tällä(kin) foorumilla on paljon wannabe johtajia, joitten mielestä NE MUUT on huonoja, itse omasta mielestään parempi No, enhän minä väittänyt, että olisin Nokiaa paremmin johtanut kuin sen johto. Kuitenkin fakta on, että Nokia lopulta kaatui sen johdon kykenemättömyyteen hyödyntää innovaatiota, joita firma tuotti. Mutta ei tästä sen enempää, kun foorumilla näyttää kuitenkin olevan asiasta paljon enemmän tietäviä henkilöitä. Minä kiitän ja kuittaan. ![]() No eletään tässä päivässä vaan , mulla on kyllä Nokia 808 symbian ja toisena Lumia 920 luuri , vielä tuo 808 pärjää lumialle osittain. ![]() mutta mielestä firmalla oli kaikki matkapuhelin kortit käsissä useaan otteeseen, oli ässää ja jokeria enemmän kuin keskivertopakassa yhteensä. Miksi niitä ei koskaan pelattu? Koska silloin microsoft ei olisi saanut haluamaansa. Niin kuin tiedät, tuota xcoveria ei ole edes väitetty iskunkestäväksi.Kyllä ne sitä eka versioo mainosti iskunkestäväksi. Nyt ovat unohtanu mainoslauseista sen pois..jostain syystä ![]() Eli ne ketkä me olemme valinneet > antaa esikuvaa kaikelle ![]() ![]() |