Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Näkemiin Nokia
Hymer B 654:
Minulla vuoden verran ollut Samsung 7 edge,ominaisuuksia minulle riittävästi.Kaverit vertailleet kameran pikselimääriä minun kanssa ja todenneet ,että määrät on erimerkeissä samat ,mutta kuvan laadussa huomattavia eroja ps.hinta pudonnut vuodessa noin 200 ekeä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.12.2017 kello on 10:08 ---Kerrotko, mitä ovat turhat hömpötykset...
Voisin ehdottaa sellaista työpuhelimeksi, jos jotain olennaista ei puutu.
--- Lainaus päättyy ---
Turhia on ne 50 apsia jotka pakkosyötetään puhelimen mukana, eikä niitä saa pois muistia syömästä.
Jotkut 'uudet' (nokia?) ovat melko puhtaita.
Kaiken 'olennaisen' voi ladata itse.
K.E.V:
Jos jokin päässä oleva harha käskee androidin hankkimaan. Niin näitä nokia tai oneplus koneita. Niissä ei taustap**kaa ole tungettu holtitonta määrää kuten simsangissa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 29.12.2017 kello on 11:44 ---Jos jokin päässä oleva harha käskee androidin hankkimaan. Niin näitä nokia tai oneplus koneita. Niissä ei taustap**kaa ole tungettu holtitonta määrää kuten simsangissa.
--- Lainaus päättyy ---
Tämmöisiä muistelin...
Ja sama ongelmahan on kaikissa muissa Anteroissa....
Mikä sille olisi vaihtoehto?
K.E.V:
No itse käytän win10 luuria, riittää toiminnot itselle kun ainoa älykello mitä käytän on automaattivetoinen sveitsiläinen. Kuntoilusovellus sport tracker pyörii tässäkin.
Kai noissa aiemmin mainitsemissani on bloatware määrä minimoitu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta