Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Näkemiin Nokia

<< < (55/63) > >>

Aakku:
Kysymys on työpuhelimesta, joka hieman rajaa...

Merkki tulee melko varmasti olemaan Samsung. Ei toki välttämättä, mutta sitä nyt on jaossa.
Käyttöjärjestelmä todennäköisesti Android.
Omia toiveitani olisi riittävä muisti, kohtuullinen iskunkesto, pitkä toiminta-aika ja suht hyvä kamera.

Jotenkin, kun noita vertaa, niin niissä ei ole käytännössä juurikaan eroja. Perustuuko ne hintaerot loppupeleissä vain tunteisiin?

Duster:
Mulla oli Nokian järeän 1040 jälkeen Sonyn eXperia Z5 Compact joka vaihtui nyt loppusyksystä uuteen Nokia 6, Lähes puhdas Android eikä oo ees pahan kallis omastani maksoin 250€ nyt saa jo alle...

Tähän oikeastaan voisi sanoa loppukaneetiksi Tervetuloa Uusi Nokia

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 29.12.2017     kello on 09:30 ---Mulla oli Nokian järeän 1040 jälkeen Sonyn eXperia Z5 Compact joka vaihtui nyt loppusyksystä uuteen Nokia 6, Lähes puhdas Android eikä oo ees pahan kallis omastani maksoin 250€ nyt saa jo alle...

Tähän oikeastaan voisi sanoa loppukaneetiksi Tervetuloa Uusi Nokia

--- Lainaus päättyy ---
Nokia 6:sta olen myös tuumaillut...

Liekö ihan tavan puhelin kuitenkin höystettynä mielikuvamarkkinoin nilla.

Duster:
Tähän mennessä olen ollut ainakin erittäin tyytyväinen, koskapa tässä ei oo turhia hömpötyksiä ja ainakin mulle sopivan kokoinen, kuorikin jämäkkää alumiiniä, eikä oo turhan painavakaan Thumb

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 29.12.2017     kello on 10:06 ---Tähän mennessä olen ollut ainakin erittäin tyytyväinen, koskapa tässä ei oo turhia hömpötyksiä ja ainakin mulle sopivan kokoinen, kuorikin jämäkkää alumiiniä, eikä oo turhan painavakaan Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Kerrotko, mitä ovat turhat hömpötykset...

Voisin ehdottaa sellaista työpuhelimeksi, jos jotain olennaista ei puutu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View