Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Näkemiin Nokia

<< < (31/63) > >>

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd -  2.11.2013     kello on 21:09 ---Hyvä Antero ja mä !

--- Lainaus päättyy ---
        Thumb 8)

Captainkidd:
Enpä usko tuota Ihaa, vituttakoon kateellisia toisen muutaman satasen menestys. Asennevammaksi sellaista myös kutsutaan, kateuden lisäksi.

Miksei hyvin menemisestä voisi kertoa vähintään yhtä paljon kuin vastoinkäymisistäki n ?

Vasiten jos on molempia kokenut, niin tietää kumpaa enempi kuuluville kajauttelee - siis asennevammaton. Tosin kun tarpeeksi vammautuu, niin oppii olemaan kiitollinen koko elämästä ..

ihaa:
Ihan miten vaan mutta viisaita se Eino Leino on mun mielestä ainakin aikoinaan sanonut.  ;)

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd -  2.11.2013     kello on 21:48 ---Enpä usko tuota Ihaa, vituttakoon kateellisia toisen muutaman satasen menestys. Asennevammaksi sellaista myös kutsutaan, kateuden lisäksi.

Miksei hyvin menemisestä voisi kertoa vähintään yhtä paljon kuin vastoinkäymisistäki n ?

Vasiten jos on molempia kokenut, niin tietää kumpaa enempi kuuluville kajauttelee - siis asennevammaton. Tosin kun tarpeeksi vammautuu, niin oppii olemaan kiitollinen koko elämästä ..

--- Lainaus päättyy ---
No mua ei teidän voitot kiinnosta vi......aan .
Ihmetyttää juurikin tuon Talvikseen sijoittaminen... ;D
En siis ole kateellinen,,,lähinnä säälistä ihmettelen.. Thumb
Pörssissä toisten voitot on juurikin nyletty toisten epäonnisten sijoituksista..

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  2.11.2013     kello on 21:57 ---No mua ei teidän voitot kiinnosta vi......aan .
Ihmetyttää juurikin tuon Talvikseen sijoittaminen... ;D
En siis ole kateellinen,,,lähinnä säälistä ihmettelen.. Thumb
Pörssissä toisten voitot on juurikin nyletty toisten epäonnisten sijoituksista..

--- Lainaus päättyy ---
       Mikä siinä niin ihmetyttää...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View