Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Näkemiin Nokia
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 2.11.2013 kello on 21:09 ---Hyvä Antero ja mä !
--- Lainaus päättyy ---
Thumb 8)
Captainkidd:
Enpä usko tuota Ihaa, vituttakoon kateellisia toisen muutaman satasen menestys. Asennevammaksi sellaista myös kutsutaan, kateuden lisäksi.
Miksei hyvin menemisestä voisi kertoa vähintään yhtä paljon kuin vastoinkäymisistäki n ?
Vasiten jos on molempia kokenut, niin tietää kumpaa enempi kuuluville kajauttelee - siis asennevammaton. Tosin kun tarpeeksi vammautuu, niin oppii olemaan kiitollinen koko elämästä ..
ihaa:
Ihan miten vaan mutta viisaita se Eino Leino on mun mielestä ainakin aikoinaan sanonut. ;)
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 2.11.2013 kello on 21:48 ---Enpä usko tuota Ihaa, vituttakoon kateellisia toisen muutaman satasen menestys. Asennevammaksi sellaista myös kutsutaan, kateuden lisäksi.
Miksei hyvin menemisestä voisi kertoa vähintään yhtä paljon kuin vastoinkäymisistäki n ?
Vasiten jos on molempia kokenut, niin tietää kumpaa enempi kuuluville kajauttelee - siis asennevammaton. Tosin kun tarpeeksi vammautuu, niin oppii olemaan kiitollinen koko elämästä ..
--- Lainaus päättyy ---
No mua ei teidän voitot kiinnosta vi......aan .
Ihmetyttää juurikin tuon Talvikseen sijoittaminen... ;D
En siis ole kateellinen,,,lähinnä säälistä ihmettelen.. Thumb
Pörssissä toisten voitot on juurikin nyletty toisten epäonnisten sijoituksista..
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 2.11.2013 kello on 21:57 ---No mua ei teidän voitot kiinnosta vi......aan .
Ihmetyttää juurikin tuon Talvikseen sijoittaminen... ;D
En siis ole kateellinen,,,lähinnä säälistä ihmettelen.. Thumb
Pörssissä toisten voitot on juurikin nyletty toisten epäonnisten sijoituksista..
--- Lainaus päättyy ---
Mikä siinä niin ihmetyttää...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta