Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Näkemiin Nokia
K.E.V:
No yksi mun asiakas kävi eilen, ei ollut kuin kolmensadan koneita. Osti multa käytetyn 920:n. Niitäkin tulee vaihdossa esim 1020 malleihin. Lumiat helppoja myydä. Eilen meni kolme kpl. Thumb
Captainkidd:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 2.11.2013 kello on 11:42 --- Niin ollaan! kaikilla on ollut mahollista lähteä mukaan ja matkaan, näistä kertominen on sitten toinen asia. suomalaiset on vaan jotenki vieläki molli voittoisia, ja ei niin toisia kannustavia. ollaan kyllä piilo uteliaita ja kyttäillään naapureita, mitäs se nyt on laittanu..nämä sijotukset niin minun ja Ck:n kanssa on pikku tuhauksia ja sellaisia kivoja ajankulun harrasteita, monien muidern harrasteiden seassa....tänäänki tuli verkolla iso taimen ja se oli kiva juttu...yst:Antero
--- Lainaus päättyy ---
Että voikin paksulla ja pehmeällä huopatöppösellä onni potkia perssieen,nahkapaikkaan syyspäivänä ; isoa taimenta verkossa ja 500kpl Nokian myyntiä 62 centin voitolla / kpl. Jehuu, pikkuvoittoja ja -iloja mutta niin makeita
Captainkidd:
Hyvä Antero ja mä !
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 2.11.2013 kello on 21:09 ---Hyvä Antero ja mä !
--- Lainaus päättyy ---
Tuskin lienette ainoita, muut ovat vaan hissukseen sijoituksistaan. ;)
Kel onni on, sen onnen kätkeköön.
eikös se jotenkin noin pitäisi myös mennä. :D
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 2.11.2013 kello on 21:20 ---Tuskin lienette ainoita, muut ovat vaan hissukseen sijoituksistaan. ;)
Kel onni on, sen onnen kätkeköön.
eikös se jotenkin noin pitäisi myös mennä. :D
--- Lainaus päättyy ---
Niin , en osaa sanua muiden puolesta , ja varsinki piensijoittajien muuta kuin että onse vaan mukava kun on nousua ja toivottavasti monessa muussakin asiassa on nostetta... Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta