Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Hobby lattialämmitys?
K.E.V:
Helpoin kai laittaa lattiamateriaalin päälle. Siihen taas matto päälle suojaamaan .
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 2.09.2013 kello on 21:27 ---Tuo uusiksi laitto ei taida olla vaan kovin helppo homma:-(
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 2.09.2013 kello on 21:28 ---Helpoin kai laittaa lattiamateriaalin päälle. Siihen taas matto päälle suojaamaan .
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on tuolla tallissa 3m. pitkä ja 40 senttiä leveä kalvo. Riittäiskö?
Olen joskus yrittänyt myydäkin sitä. Taisin pyytää siitä 50€. Tarkistanpa kohta.
Topelius:
Mun pitää asiaa nyt ensiksi vähän vielä tutkia. Kiitos tarjouksesta, pitää vähän mittailla.
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 2.09.2013 kello on 21:34 ---Mulla on tuolla tallissa 3m. pitkä ja 40 senttiä leveä kalvo. Riittäiskö?
Olen joskus yrittänyt myydäkin sitä. Taisin pyytää siitä 50€. Tarkistanpa kohta.
--- Lainaus päättyy ---
Mitäpä tuo pala tarvitsisi kaveriksen muuttuakseen oikeaksi lattialämmitykseksi?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 2.09.2013 kello on 23:13 ---Mitäpä tuo pala tarvitsisi kaveriksen muuttuakseen oikeaksi lattialämmitykseksi?
--- Lainaus päättyy ---
Muuntajan ja siihen 230V jännitettä.
Tuosta http://www.foilpoint.com/foilpoint/products/productsList.do?source=productUnits&open=true&id=16&prodUnitId=40 löytyy tietoa. Ja maininta muuntajista ihan sivun lopusta.
Nyt en löytänyt hintoja muuntajille, vielä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta