Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Hobby lattialämmitys?
Topelius:
En ole vielä päässyt yhteisymmärrykseen tuon lattialämmityksen kanssa. Miten sen pitäisi tuollaisessa 08vm Hobbyssa toimia? Sen verran olen tutkaillut että muuntaja kyllä lämpiää, mutta lattia ei ole kyllä yhtään lämmennyt :(
K.E.V:
Mittaa se vastus, varmaankin poikki jostain, tai sitten muuntaja pox
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 1.09.2013 kello on 20:26 ---En ole vielä päässyt yhteisymmärrykseen tuon lattialämmityksen kanssa. Miten sen pitäisi tuollaisessa 08vm Hobbyssa toimia? Sen verran olen tutkaillut että muuntaja kyllä lämpiää, mutta lattia ei ole kyllä yhtään lämmennyt :(
--- Lainaus päättyy ---
Mukavuus lattialämpöhän tässä on kyseessä joten eipä se lattia juurikaan lämpene jos kädellä sitä koittaa kun käsi on lämpöisempi kuin lattia. Laita lattialämpö päälle ja laitat lattialle vaikka paksun kirjan(lämpö ei haihdu vaan jää esteen alle) tunnin päästä kokeilet onko kirjan alta/kirja lämmin jos on niin toimiihan tuo.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 1.09.2013 kello on 20:53 ---Mukavuus lattialämpöhän tässä on kyseessä joten eipä se lattia juurikaan lämpene jos kädellä sitä koittaa kun käsi on lämpöisempi kuin lattia. Laita lattialämpö päälle ja laitat lattialle vaikka paksun kirjan(lämpö ei haihdu vaan jää esteen alle) tunnin päästä kokeilet onko kirjan alta/kirja lämmin jos on niin toimiihan tuo.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minun autossa tuntee lattian lämmön kädellä vastaavalla sähkölämmitteisellä systeemillä.
88k5:
Kannatta kokeilla paljaalla jalalla ;)
Kotonakin matalalämpöisen (+24C) vesikiertoisen lattialämmön laattalattiassa jalkopohja noteeraa, mutta kädelle se on "ihan kylmä".
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta