Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Asuntoauto lammessa
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 29.08.2013 kello on 08:34 ---Hyvä, ettei vettä ollut enempi.
Tuo käsijarru ja vaihde päällä, se minuakin aina huolestuttaa. ;) Aika monesti jo yöpuulta olen ne asiat käynyt varmistamassa. Ei ole mukava luisua veteen ja vielä vähemmän mukava tipahtaa syvään rotkoon.
--- Lainaus päättyy ---
Mun kulkimessa kun vaihdetta ei voi jättää päälle ja pysäköintilukko ei ole...on siis turvauduttava mäkipaikassa käsijarruun ja siihen lankun palaan, kiven murikkaan renkaan eteen/taakse kiilattavaan
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 8.10.2013 kello on 12:20 ---Mun kulkimessa kun vaihdetta ei voi jättää päälle ja pysäköintilukko ei ole...on siis turvauduttava mäkipaikassa käsijarruun ja siihen lankun palaan, kiven murikkaan renkaan eteen/taakse kiilattavaan
--- Lainaus päättyy ---
Eiks sulla ole manuaali vaihdelaatikko jossa saa vaihteen silmään,ja jos ei,niin automaatti ja P-Asento..
0yxxy0:
Yleensä valitsen sellaisen paikan että riittää ykkös vaihde. Nyt kyllä pellaa taas kummankin auton käsijarru jota käytetään kun auto käy paikallaan, käännöksetkin hoidetaan kaasulla :P.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta