Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Asuntoauto lammessa

(1/4) > >>

Kaija:
Entä jos käy näin? http://www.lapinkansa.fi/Lappi/1194835012701/artikkeli/mies%20vajosi%20lampeen%20matkailuauton%20mukana%20kittilassa.html 

Saako tuosta vielä käyttökelpoisen asuntoauton?  :o

MatsOnni:
No hemmetti, vähän samaa asiaa just ajattelin kun kuviani selasin ja aina vaan lähemmäs vettä siirtyi yöpymispaikat.

kaarina:
Huh. Olen ehkä tuhat ja yksi kertaa autossa juuri ennen nukahtamista varmistanut Hannulta, että onhan käsijarru päällä ja vaihde ykkösellä. Ja ihan muutaman kerran halunnut renkaiden alle kiven tai puupölkyn. Ja ihan muutama kerta mulle on kädestä pitäen selostettu ja näytetty, että tästä paikasta EI voi tuohon suuntaan kaatua eikä valua.
Onneksi vesi ei ollut tuon syvempää ja onneksi pariskunta ei ollut nukkumassa. Voisi muuten olla vaikea uskaltaa nukahtaa asuntoautossa pitkään aikaan.

t.Kaarina

Kaija:
Mä en tuota nukkumista osannut edes ajatella.... harmittelin vain auton kastumista!  :o

Mulle kävis varmaan just noin, jos lähtisin käsivaihteisella ajamaan. Mun piti kerran as.autoa siirtää pihassa pari metriä, kun Pasilla rännintyhjennysproj ekti ja kädet mudassa. Se sanoi mulle, että vaihde ei sitten ole päällä.... enkä mä tajunnut, mitä se tarkoittaa. Yli 6v ajanut vain automaatilla. No, autohan siirtyi ihan itsekseen tarvittavan matkan taaksepäin, kun painoin kytkimen pohjaan.  :-[

aaoulusta:
Sattuu sitä vahinkoja! ei syytä huoleen jatketaan samoin kuin tähänki asti! tarkkana kuten ennenki. ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View