rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Heurekan Boby Worlds-näyttely  (Luettu 1910 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Heurekan Boby Worlds-näyttely
« : 26.08.2013 kello on 13:17 »
Joku tuolla kirjoitteli käyneensä. Itekin kävin kesälomallani.
Eli moniko on nyt käynyt näyttelyn katsomassa ja piti piditte?

Ite tykkäsin kovasti. Musta ne ruumiit oli tosi upeita. Jotenki mut yllätti ainakin noi ihmisen sisäkalut. Kirjassa ne näyttää jotenki aina isommilta kun mitä sit luonnossa olivatkaan. Sit taas toisinpäin kun näki niitä pieniä sikiöitä niin musta ne ihan alkupään viikoilla 6-10 olevat oli paljon suurempia mitä oon ymmärtänyt.

Ja jos joku ei tiedä mistä puhutaan niin täältä voi lukea lisätietoja: (huom. sisältää kuvan plastinoidusta ruumiista)
http://www.heureka.fi/fi/bodyworlds

Ite tykkäsin et tämä oli paras:
http://www.wakeupnews.eu/wp-content/uploads/2011/09/Immagine-075.jpg


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:03
Vs: Heurekan Boby Worlds-näyttely
« Vastaus #1 : 26.08.2013 kello on 14:03 »
Todella mielenkiintoinen näyttely. Kertoo hyvin havainnollisesti asioita (joita ainakaan minä en tiennyt) ihmisen rakenteesta.
Suosittelen ihan jo yleissivistyksenkin kannalta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:42
Vs: Heurekan Boby Worlds-näyttely
« Vastaus #2 : 26.08.2013 kello on 14:19 »
Meillä viime keväänä koulu kaikki luokat (ala-aste) kävivät Heurekassa tuossa. Ainostaan 1-2. lkan oppilaat jättivät "raatopuolen" väliin - tosin 3-6. lkan vanhempien suostumus vaadittiin tuolle näyttelyn osalle.

Eipä nuoriso mitään traumoja tuosta saanut - nyt kesällä kun olivat ukkiaan arkuttamassa selvisi muutama asia kuolemastakin tai sen jälkeisestä ;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: Heurekan Boby Worlds-näyttely
« Vastaus #3 : 26.08.2013 kello on 14:32 »
Meilläkin mukana 6-, 10- ja 12-vuotiaat lapset. Keskimmäinen totesi kesken näyttelyn että "äiti, on tääl aika monta ihmistä tapettu et on saatu näyttely"  ;D Piti sitten selittää uusiksi, että kyllä nämä ihmiset on ihan muuten kuolleet, ei ole ketään tapettu sen takia.
Ostin vielä sen näyttelyoppaan ja tää mein eskarilainen on sitä tänäänkin selannut ahkerasti. Ostin just sitä varten et saa sitten kotona vielä selailla ja esittää kysymyksia jos tulee jotain mieleen. Ja voidaan yhdessä sit kirjasta katsoa.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:27.03.2016 kello on 21:04
Vs: Heurekan Boby Worlds-näyttely
« Vastaus #4 : 26.08.2013 kello on 21:27 »
Minä kavin 10v tytön ja mummon kans, kumpikaan ei järkyttyny. Ne kehot oli sijoiteltu tosi hyvin eikä olleet ainakaan mun silmään mitenkään pelottavan näköisiä. Selvästikin oli tiedetty mitä tehdään. Voin suositella ainakin omasta puolestani.