Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Talvivaaran lähtölaskenta

<< < (13/52) > >>

Yrjö:
  Jos on aina jos. Sanoppa jussi 69 jos nikkelin hinta olisi pienessä nousussa, jos kainuussa olisi satanut vähemmän, jos kainuussa olisi haihtunut enemmän vettä. Olisiko Talvivaara pärjännyt?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 15.11.2013     kello on 22:19 ---OLisit sijottanu ennemmin kirkkaaseen...
Höpökin vielä tuohon lankesi... Thumbd Thumbd
Kainuun tuhouaja... :(

--- Lainaus päättyy ---

Joo, kirkasta on jo kaapit täynnä.  Thumb
Kyllähän siihen meni minulta henkilöauton hinta. "Vähän" halvemman auton kun Lehtomäen Paulan.  ;)
Se ken elää, näkee, kuinka käy.  ;)

Arska:
Aina kun olen tyhjentänyt ton kemssan wc pyttyyn niin olen tuntenut syyllisyyyttä vesien pilaamisesta,mutta Talvivaaran jälkeen olen tuntenut olevani puhdas pulmunen,enpä  ole tainnut syyllistyä ympäristörikokseen.

Sent from my iPad using Tapatalk

JJJ:
1600 työtöntä ja ympäristöongelmat osittain ratkaisematta. Jälkimmäisen suhteen suunta jo parempi mutta mitä tulee käymään jos toiminta loppuu?  Veronmaksajien rahoilla siivotaan jäljet. Ennemmin veronmaksajien rahoja toiminman jatkumiseen ja työllisyyden tukemiseen. Ei tässä maassa tarvita yhtään työtöntä lisää.

Arska:
No eikös outokumpu jo 70 luvulla tehnyt laskelmat ettei Talvivaara kannata. Jos näin on niin joutaa mun mielestä kaatuu   

Sent from my iPad using Tapatalk

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View