Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Verkkokaupat

<< < (2/8) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: nnurmi - 28.02.2011     kello on 16:58 ---Tekstit käännetty googlella  ::)
Toimitusehdot "***Me lähetämme sinulle seuranta numeron 48 tunnin kuluttua olemme saaneet maksusi."
Yhteystietoina pelkkä yhteydenotto lomake
Empä lähtis tilaamaan.

--- Lainaus päättyy ---
  Olen tilannut Norjasta paljon tavaraa (muun muassa teriä,ja vaatteita),mutta ovat tulleet laskulle,en koskaan maksa mitään,ennenkuin nään tavaran,siitä syystä myös en koskaan peri puukoista ennakkoon maksua,tavara pitää hyväksyä,maksu sitten !!! :) :)

4ntti:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 28.02.2011     kello on 17:05 ---  Olen tilannut Norjasta paljon tavaraa (muun muassa teriä,ja vaatteita),mutta ovat tulleet laskulle,en koskaan maksa mitään,ennenkuin nään tavaran,siitä syystä myös en koskaan peri puukoista ennakkoon maksua,tavara pitää hyväksyä,maksu sitten !!! :) :)

--- Lainaus päättyy ---
Harvassapa ovat ne verkkokaupat jotka laskulle myyvät nykyään..

www.dealextreme.com  <= tuolta löytyy kaikkea turhaa ja vielä turhempaa, mutta on joukossa paljon käyttökelpoistakin. Hinnat eivät päätä huimaa ja toimitus kestää kuukaudenpäivät. Voin joka tapauksessa suositella, useasti tuolta tullut jotain pientä ja vähän isompaa tilattua. Enemmän kuitenkin "krääsää".

Toinen suosikki on luonnollisesti ebay, kaikkine eri maalaisine variaatioineen: www.ebay.com ja www.ebay.co.uk/ nyt mainittakoon.

Kare:
Terve!

Olen asioinut ainoastaan (paria tapausta lukuun ottamatta, molemmat liittyvät matkailuharrastukse en) sellaisten myyjien kanssa, joilla maksaminen käy joko pankki- tai luottokortilla tai posti- tai matkaennakolla. Myös laskulla maksaminen käy, mutta on vaan harvinaisempaa.
Kauppaa olen käynyt kotimaan lisäksi eurooppalaisten ja USAlaisten kauppojen kanssa, eikä pettymyksiä ole tullut. (koputtaa puuta) ;)

4ntti:
Luottokortti/Paypal ovatkin mitä mainioimpia maksuvälineitä ulkomaalaisten verkkokauppojen kanssa. :)

Alan:
www.mymemory.co.uk - muistia ym. Ei enää ilmainen toimitus.  :'(
www.play.com - matkaopaskirjoja, elokuvia, musiikkia, vaikkamitä. Eivät toimita elektroniikkaa UK:n ulkopuolelle. Ilmainen toimitus.
www.bookdepository. com - matkaopaskirjoja, ja halvalla. Ilmainen toimitus.

Dealextreme on luotettava, aina on tavara tullut, vaikka joskus viiveellä. Nyt on kaksi pakettia tulossa ja molemmat lähti noin viikossa tilauksesta, matka vie aikaa viikosta kahteen. Kohta osaan kertoa paljonkin monen tarpeellisen tavaran laadusta. Paras ostos on ollut 15 euron huipputehokas alumiininen taskulamppu, joka toimii kameran pattereilla (10 kp laadukkaital noin 5 euroa, Suomessa 8,90/kpl). Krääsäkin on kivaa.

Huippupaikka kameraihmisille on http://www.cameranu.nl/ , joka on Hollannissa eli ei huolta alveista, tulleista sun muista.

Eli kannattaa muistaa se reilun 43 euron raja, jota vähäarvoisemmat ostokset tulee kotiin ilman valtiovallan huomiota.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View