Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Verkkokaupat
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.02.2011 kello on 19:53 ---Eli kannattaa muistaa se reilun 43 euron raja, jota vähäarvoisemmat ostokset tulee kotiin ilman valtiovallan huomiota.
--- Lainaus päättyy ---
Ja tässä kannattaa sitten huomioida vielä sekin että tuo raja menee koko lähetyksen arvosta (tuote+postikulut), eli esim DX:stä tilatessa kannattaa tilata suosiolla useampi alle 43e paketti kun toimituskult sisältyvät jo tuotteen hintaan.
Ipsu:
http://www.nierle.com/fi/etusivu.html
Muutama tilaus tehty ja aina on kaikki tullu perille. Noin viikon päästä ku maksu on siellä päässä näkynyt, niin on tavara ollut kotiovella. Ja aina ollaan maksetttu tilille suoraan.
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 28.02.2011 kello on 18:37 ---Luottokortti/Paypal ovatkin mitä mainioimpia maksuvälineitä ulkomaalaisten verkkokauppojen kanssa. :)
--- Lainaus päättyy ---
Kertokaas miten Paypal toimii? Arveluttaa aina tuo visa numeroiden lähettely.
migel:
Minä kun tilasin jenkeistä vaatteita niin maksoin käteisellä Stockmannin yläkerrassa sijaitsevan onko se nyt Western Union bankin kautta! Hieman kalliimpi vaihtoehto mutta takuuvarma!
Sieltä lähettivät maksusitoumuksen jannulle jenkkilässä paikalliseen konttoriin josta hän allekirjoituksella sen kuittasi ja mailasi minulle maksun saapuneen ja rahdin lähteneen!
Ei heilu visanumerot missään netissä ja on luotettavaa toimintaa!!! Paketti oli melkein viikossa Hangon tullissa, sieltä sen ulos saaminen on jo toinen tarina...
Heiman:
Tuolta on tavaraa tullut tilattua.Maksu täytyy ensin näkyä heillä,sitten lähettävät tavaran.
Tulee alle viikossa ja kotiovelle,postimaksu halvempi kun suomen postilla.(numerolla pystyy seuraamaan missä menee)
http://www.carlights.de/
Muksut aikoinaan kun vielä kotona olivat tilasivat urheiluvaatteita/kenkiä Ruotsista netin kautta,mun luottokorttin numeroa
siihen aikaan tarvittiin siihen.Ei mitään vaikeutta,tavaran toimituksessa kertaakaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta