Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Lasten tietokoneen käytön rajoittaminen
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 18.08.2013 kello on 17:52 ---Kytket ne routterin kautta internettiin, ja sitten routterissa määrität milloin langaton on käytössä.
Esimerkiksi omassani tuo kävisi tällä tavoin:
--- Lainaus päättyy ---
Mistäs tuollaisen routterin löydän? kaiken olen yrittänyt tutkia. Valitettavasti vahvuuteni tietokoneiden suhteen liittyy vain tuhmien sivujen löytämiseen internetin viidakosta ja laskujen maksaminenkin sujuu liiankin jouheastii.
Jepukka:
Mites ois ihan puhumalla rajottaminen? Meillä oli hetken aikaa rajottimia tms. mutta puhumalla mitä koneella saa tehdä ja mitä ei on riittäny meillä.
Tietty voimasana "...kele koneet sammuksiin" auttaa myös :)
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 18.08.2013 kello on 20:18 ---Mites ois ihan puhumalla rajottaminen? Meillä oli hetken aikaa rajottimia tms. mutta puhumalla mitä koneella saa tehdä ja mitä ei on riittäny meillä.
--- Lainaus päättyy ---
Jos olis Facebook mainen tykkää nappi, niin nyt painasin kyllä sitä :-)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 18.08.2013 kello on 19:18 ---Mistäs tuollaisen routterin löydän? kaiken olen yrittänyt tutkia. Valitettavasti vahvuuteni tietokoneiden suhteen liittyy vain tuhmien sivujen löytämiseen internetin viidakosta ja laskujen maksaminenkin sujuu liiankin jouheastii.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on Buffalon WHR-HP-G54 routteri varustettuna Tomato 1.28 firmwarella, eli ei ole enää alkuperäinen. Mutta varmasti jostain tehdastekoisesta löytyy myös tuommoinen toiminto.
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 18.08.2013 kello on 20:18 ---Mites ois ihan puhumalla rajottaminen? Meillä oli hetken aikaa rajottimia tms. mutta puhumalla mitä koneella saa tehdä ja mitä ei on riittäny meillä.
--- Lainaus päättyy ---
Toimiihan voimasanatkin mutta probleemana on monesti se, että olen iltaisin itse duunissa ja kun puoliso menee nukkumaan aikaisen herätyksen vuoksi niin alkaa äkkiä teinit villiintymään. Tärkeintä kuitenkin on, että kouluaamuina herätäön pirteänä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta