Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viikon ahistus!

<< < (4/6) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 17.08.2013     kello on 23:33 --- Juurikin näin :)
Meilläkin todetaan usein, että kelpo muija, kannattaa pitää. (Siis minä muistuttelen ukkokullalleni...)

Alkuperäisestä aiheesta vielä loikaten.. Winemaker, hieno kuva!

--- Lainaus päättyy ---

justiinsa juu
niin täälläkin teen  ;D

ja pöh tuolle piparille sanon vuan  ;D

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 17.08.2013     kello on 21:21 ---Mä olisin oikeesti halunnut aloittajalta tiedon, että korvaamaton omaisuus eli tyttäret ovat kunnossa. Ne on kuitenkin se tärkein.  :-*
Ja jos ovat kunnossa, niin äkkiä toivoisivat olevansa kuolleita: kotiarestia ja viiikkorahat jäähylle.
Nimimerkillä äitipuoli 13vuotta. Viikon päästä vapaa  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Helpotusta tuskaan tyttäret nyt suht koht ok: Toinen kotona makoilee ja paranee pikku hiljaa ei vakava, tilanne selviää maanantaina missä oli syy kipuihin,luulisin?
Toinen tytär jaa missä ?? en tiedä? Ja sen tekemiset onkin sitten toinen juttu, mutta mitä tuohon nyt sanoisi..koitetaan kestää jokaisella on akilleen kantapää ja sen kanssa on elettävä.
Ja tuo vaimo..hmm..katsele n ilmoituksia joissa on  vaimon vaihtoviikot meneillään niin sinne suunnistaisin seuraavaksi..Reisus sa kun olin niin yksi "kaveri"pienessä birrassa kertoi että on mieltynyt tuohon vaimooni  :laugh:
Ja jos jostain löytyisi vielä jotain pientä apumiehen paikkaa jossa voisin olla avuksi joko kaurapuuron tai sitten pienen rahallisen korvauksen kanssa niin mieluusti tutkisin asiaa..

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 18.08.2013     kello on 12:02 ---Helpotusta tuskaan tyttäret nyt suht koht ok: Toinen kotona makoilee ja paranee pikku hiljaa ei vakava, tilanne selviää maanantaina missä oli syy kipuihin,luulisin?
Toinen tytär jaa missä ?? en tiedä? Ja sen tekemiset onkin sitten toinen juttu, mutta mitä tuohon nyt sanoisi..koitetaan kestää jokaisella on akilleen kantapää ja sen kanssa on elettävä.
Ja tuo vaimo..hmm..katsele n ilmoituksia joissa on  vaimon vaihtoviikot meneillään niin sinne suunnistaisin seuraavaksi..Reisus sa kun olin niin yksi "kaveri"pienessä birrassa kertoi että on mieltynyt tuohon vaimooni  :laugh:
Ja jos jostain löytyisi vielä jotain pientä apumiehen paikkaa jossa voisin olla avuksi joko kaurapuuron tai sitten pienen rahallisen korvauksen kanssa niin mieluusti tutkisin asiaa..

--- Lainaus päättyy ---
Joskus se elämä koettelee, meitä maan matosia, hyvinkin kovasti. Jokaisella meillä lienee (on/ollut) omat ongelmamme. Ota aikalisä, anna ajatusten rauhoittua, katso sitten sitä toista ihmistä ihmisenä tekojensa ja sanojensa
takana.

Ipsu:
Vieläkö ahistaa vai menikö viikossa ohi?  ::)

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 26.08.2013     kello on 19:24 ---Vieläkö ahistaa vai menikö viikossa ohi?  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Tilanne on se ettei mene viikossa eikä vielä vuodessakaan ohi vaan seuraa koko loppu iän mukana..siis tämä taakka raskas..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View