Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viikon ahistus!

<< < (3/6) > >>

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 17.08.2013     kello on 21:35 ---Lmc voimia.. Thumb
Olen jossain maininnu että rahaa pitää olla notta Vollea pystyt ylläpitämään.. :'(
Jospa sulla nyt seuraavaan katastukseen toimisi. ;D
Vaimon kiukutteluhan on ihan normi settiä.. 8)
Tapahtuu kaikissa perheissä aika ajoin.. :-X

--- Lainaus päättyy ---

Miten niin vaimon kiukuttelu on normisettiä????
Pasi on just rekisteröitymässä tänne ja se kertoo, että vaimoväki on aina helppohoitoista!

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 17.08.2013     kello on 21:56 ---Miten niin vaimon kiukuttelu on normisettiä????
Pasi on just rekisteröitymässä tänne ja se kertoo, että vaimoväki on aina helppohoitoista!

--- Lainaus päättyy ---
En tunne Pasia mutta sehän sanoo mitä vaan jos saa piparia
Niin minäkin  Thumb ;)

kuusaan.matti:
Voimia vaan ahistuneelle!
Kyllähän tuossa yhelle ihmiselle on jo tarpeeksi, mutta voishan sitä vielä huonommin olla, jos jotain positiviista...

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 17.08.2013     kello on 22:12 ---En tunne Pasia mutta sehän sanoo mitä vaan jos saa piparia
Niin minäkin  Thumb ;)

--- Lainaus päättyy ---

No täytyy käydä katsoon, mitä se on höpötellyt sillä välin kun mä olen yrittänyt saada duunikaverin tajuamaan, että pojan kannalta olis parempi olla eroamatta

Onneva:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 17.08.2013     kello on 21:56 ---Miten niin vaimon kiukuttelu on normisettiä????

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin :)
Meilläkin todetaan usein, että kelpo muija, kannattaa pitää. (Siis minä muistuttelen ukkokullalleni...)

Alkuperäisestä aiheesta vielä loikaten.. Winemaker, hieno kuva!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View