Miksi me onnittelemme Ossia tyhjän peräkoukun ajeluttamisesta?
|
Miksi me onnittelemme Ossia tyhjän peräkoukun ajeluttamisesta?
Miksi me onnittelemme Ossia tyhjän peräkoukun ajeluttamisesta? Rohkaisemme Häntä hankkimaan koukkuun muutakin kuin suojuksen... ![]() Ootahan vaan Mulli.
![]() Nyt oon vielä oulusa, mutta vielä tämän kalenteripäivän aikana ehdin käydä kotoa yhtä kaukana toiseen suuntaan ja sitte näät miten tyhjä se volovon koukku onkaan. ittu jos kauppias ei pysty myymään mulle vaunua lauantaina, niin myyköön sitte tänään. 480km päivässä ei karavaanaria haittaa ko oulusa tarttee olla vasta huomenna aamulla (vanhan vaunun kera)Ootahan vaan Mulli. Heti, kun koukussa on täytettä, onnitteluja sataa. Förskottia ei kuitenkaan tästä puulaakista irtoa. Ties vaikka karkaisit veneiden pariin heti ne saatuasi ![]() Ootahan vaan Mulli. Jaa käytättääkö se päiväseltään Kokkolassa? Liekkö vielä listoilla
>http://vaunupalvelu.fi/kaytetyt-asuntovaunut.phpLiekkö vielä listoillaEipä ole ollut tuolla listoilla.. Vika suunta vielä.Eipä tosiaan ollu kokkelbyssä eikä caravanliikkeessä.
Nyt se on oma. Eipä tosiaan ollu kokkelbyssä eikä caravanliikkeessä.Laitetaas oikeen tuplana Onnea uudelle vaunulle sitten
![]() Kelläs minä nyt näin tuonmerkkisen..? ![]() Onnea vaan uuden vaunun johdosta.
|