Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

AutoCaravan Finland ry

<< < (2/4) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.02.2011     kello on 21:30 ---Mulle ei oikein aukea. Onkohan nyt kysymyksessä jotain sisäpiirijuttuja?

--- Lainaus päättyy ---

No et ole ainoa.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.02.2011     kello on 21:30 ---Mulle ei oikein aukea. Onkohan nyt kysymyksessä jotain sisäpiirijuttuja?

--- Lainaus päättyy ---

Oisko ne ottaneet pois sen logon käytöstä, kun morkkasin sen Lahden messuilla. Tai sitten on vielä joku toinen matkailu-auto yhdistys.  :o

sipu:
ollaan tuollakin ...numeron valkkas isäntä itse on sama kuin eräässä sarjassa jossa näytteli ainakin roger more .. :)) eipä ole tuolla tullut alenuksia hankittua , mut jos menee viroon ,ruotsiin ja norjaan nois ainkin muistaakseni saa leiriytymisest alennuksii ....kyl se tääl suomes on toi caravaankortti jota vilautellaan kaikkialle minne se vaan käy... :)

jaa sisäpiirijutskii ...ei me ainakaan kuuluta mihinkään sisä eikä ulkopiireihin ....saivat vain parivuotta sit tuon isännän messuilla sinnekkin liittymään ..:)

ihaa:
Mielestäni erikoinen tapa kosiskella jäseniä oli se että saa itse valita haluamansa jäsen-numeron.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.02.2011     kello on 10:17 ---Mielestäni erikoinen tapa kosiskella jäseniä oli se että saa itse valita haluamansa jäsen-numeron.

--- Lainaus päättyy ---

ainakin tehos tuohon ukko-kultaan... ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View