Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

AutoCaravan Finland ry

<< < (3/4) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.02.2011     kello on 10:17 ---Mielestäni erikoinen tapa kosiskella jäseniä oli se että saa itse valita haluamansa jäsen-numeron.

--- Lainaus päättyy ---
Niin ku sillä numerolla olis hitonka väliä. Miksi aina pitää olla joku numero?

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.02.2011     kello on 11:23 ---Niin ku sillä numerolla olis hitonka väliä. Miksi aina pitää olla joku numero?

--- Lainaus päättyy ---

eiköhän me ihmiset olla vain numeroita tuolla jossain virastojen tiedostoissa ... kuin muallakin ... ota numero , jos meet vaikka apteekkiin , lihatiskille ym... :D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  2.03.2011     kello on 09:19 ---eiköhän me ihmiset olla vain numeroita tuolla jossain virastojen tiedostoissa ... kuin muallakin ... ota numero , jos meet vaikka apteekkiin , lihatiskille ym... :D

--- Lainaus päättyy ---
No mulla on ainakin niin iso numero, että saan varmaan oottaa vuoroa leirintäalueellekin aamuun asti.  :D

K.E.V:
Mä oooooon ovela, numeroa ei ole esillä. Eivät pääse perkule karsinoimaan  :o ::) :P ;) ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.02.2011     kello on 17:40 ---Joo autopuolella taitaa olla enää yksi yhdistys pystyssä, se jonka logossa on kuva autosta, joka on juuri ottanut erehdyksessä ryypyn etikkaa.  :'(

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se etikan juonut auto siellä lipussa esiintyy.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View