Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Kuinka pitkälle kausi jatkuu?
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 13.08.2013 kello on 11:43 ---Kausi jatkuu talvisäilytyksessä Ruununhelmessä. Miten on, oletteko pitäneet lämpöjä päällä kokoajan vai vain vaunulla ollessa (talvisäilytyksestä/käytöstä ei kokemusta). Mietin vaan tuota kosteus/jäätymis ongelmaa ::)
--- Lainaus päättyy ---
Itse pidän vaunun kylmänä kun siellä ei olla.
Soitan vaunuun edellisenä päivänä notta lämmöt päälle ja jopas on mukava tulla lämpimään vaunuun.. Thumb
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 13.08.2013 kello on 14:30 ---Itse pidän vaunun kylmänä kun siellä ei olla.
Soitan vaunuun edellisenä päivänä notta lämmöt päälle ja jopas on mukava tulla lämpimään vaunuun.. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kah Justus, veit sanat suustani. Lämpö päälle joko aamulla heti tai ed.iltana. Ja Vuokatissa ollaan talvi taas..
MarkoA:
Näkyi olleen Vuokatin viime kausi olleen 800€. Onko tuo paljon vai vähän verrattuna toisiin laskettelupaikkoihi n? Itse kun en laskettele, niin tuntuu aika hintavalta näin äkkiä. Tuo oli siis ensimmäinen talvikauden hinta mihin kiinnitin huomioita. Toki se "halpenee" jos siellä käy joka viikonloppu. Mutta taas jos kävis vaikka yhtenä viikonloppuna per kuukausi +talvilomalla pidempään.
Meiltä matkaa 230km joten ei ihan päiväseltään pikkuihmisen kanssa viitsis käydä. Mutta kunhan tyttö kasvaa ja mahdollisesti haluaa lasketella jne. niin homma on täysin toinen. Ja tuotakin mietittiin kun vaunua hankittiin.
Eipä siis tiedä vaikka meilläkin kausi joskus jatkuisi pidemmäksi, vaikka ympäri talven.
Mutta kovin montaa talvella vaunua vetävää ei ole kommentoinut. Siitäkin kiinnostaisi kuulla, jos joku harrastaa. Kuinka työlastä hommaa se on vetää vaunua lumella, pimeässä ja varmasti kesää haastavammissa oloissa.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 13.08.2013 kello on 20:03 ---
Mutta kovin montaa talvella vaunua vetävää ei ole kommentoinut. Siitäkin kiinnostaisi kuulla, jos joku harrastaa. Kuinka työlastä hommaa se on vetää vaunua lumella, pimeässä ja varmasti kesää haastavammissa oloissa.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla ei ole kokemusta kuinka työlästä vaunuilu on talvella. Mutta jostakin syystä vaunuilijat ei talvella liiku. Ei heitä näy liikenteessä. ::)
krtek:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 13.08.2013 kello on 20:03 ---Mutta kovin montaa talvella vaunua vetävää ei ole kommentoinut. Siitäkin kiinnostaisi kuulla, jos joku harrastaa. Kuinka työlastä hommaa se on vetää vaunua lumella, pimeässä ja varmasti kesää haastavammissa oloissa.
--- Lainaus päättyy ---
Itselläkään ei tästä asiasta ole kokemusta mutta ensimmäisenä kyllä tulee mieleen talven vaatimukset vetoautolle. Jäisellä tiellä on haaste päästä eteenpäin ilman nelivetoa vaunu perässä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta