Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Akku tyhjenee nopeasti
K.E.V:
Ahaa :o
Olisikohan sittenkin vaunun sähkössä jotain :-X
Mikäli se eka akku oli jo pox, toinen samoin.
Ehkä jokin vetää syväpurkaukset akkuun tuhoten sen ?
Vai olisiko lottokuponginostonp aikka 8)
Eihän noita kenenkään ole tarttenut selkärepulla vaunuihinsa kantaa.
Jushi69:
Kannattas lukea se aloitus ;D ;D Thumb
Ajatuksen kanssa ennenkuin vastaa...hehee
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.08.2013 kello on 18:52 ---Ahaa :o
Olisikohan sittenkin vaunun sähkössä jotain :-X
Mikäli se eka akku oli jo pox, toinen samoin.
Ehkä jokin vetää syväpurkaukset akkuun tuhoten sen ?
--- Lainaus päättyy ---
Olen samaa mieltä että nuo sähköt kannattaa tutkia, ei ole normaalia että akku (huonokuntoinenkaan) notkahtaa kun mitään sähkönkuluttajaa ei ole päällä.
Beedro:
No niin vaunu oli taas muutaman tunnin itsekseen ja kävin mittaamassa jännitteen. Uusi akku oli tyhjä. Kääntämällä pääkatkaisimen pois- asentoon jännite nousi 8 volttiin. Kyllä siellä nyt jokin isompi ongelma on. Olen ko. piiristä ottanut kaikki lamppujen hehkut irti ja muutoinkin irrottanut laitteet piiristä poislukien Alde. Saapa nähdä mikä tässä on vialla.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 13.08.2013 kello on 20:00 ---No niin vaunu oli taas muutaman tunnin itsekseen ja kävin mittaamassa jännitteen. Uusi akku oli tyhjä. Kääntämällä pääkatkaisimen pois- asentoon jännite nousi 8 volttiin. Kyllä siellä nyt jokin isompi ongelma on. Olen ko. piiristä ottanut kaikki lamppujen hehkut irti ja muutoinkin irrottanut laitteet piiristä poislukien Alde. Saapa nähdä mikä tässä on vialla.
--- Lainaus päättyy ---
eihän vaan jääkaappi oo kahellatoista voltilla... sopis kuvioon ton ajan suhteen..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta