Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Akku tyhjenee nopeasti

<< < (26/27) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 15.08.2013     kello on 09:02 ---Polarissa ja Soliferissa menee:
10 napa 2,5 neliö > jääkaappi
9  napa  2,5 neliö > akku

--- Lainaus päättyy ---

No on ruottalainen osannu tuonkin sekottaa ihan päinvastoin persiilleen - ja sitte jättäny vielä yhden tärkeän maajohdon kokonaan kytkemättä - mitä hyötyä laittaa 5 neliöö virtaa ja puolet vaan maata?
en uskoisi ellen omin silmin näkisi :o

K.E.V:
3:ssa ja 13:sta menee 5 neliötä maata, ilman lapiota tai kaivinkonetta  :P

Lisäksi tuossa 99:n kuvassa on nasta 13 maadoitus navoille 9-12 ja sitten siinä 11:sta on kumminkin maa navalle 10.
Onko siinä niinkuin tuplavarmistus ?

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.08.2013     kello on 07:59 ---3:ssa ja 13:sta menee 5 neliötä maata, ilman lapiota tai kaivinkonetta  :P

Lisäksi tuossa 99:n kuvassa on nasta 13 maadoitus navoille 9-12 ja sitten siinä 11:sta on kumminkin maa navalle 10.
Onko siinä niinkuin tuplavarmistus ?

--- Lainaus päättyy ---

Ihan lyhyellä matematiikalla laskettuna, 3. on se vanha maa ja maadoittaa 2.5 neliöllä piuhat 1-2 ja 4-8 eli kaikki ajovaloihin liittyvät. 9. nastaa varten on 13. maa ja 10. nastaa varten maa 11. 

Noin tuo Jaeger on tarkoitettu eli maata yhtäpaljon kuin latausta/virtaa - ja näin se on saksalaisessa piuhoitettu.

Epäilen ruotsalaisenkin kytkeneen tuon  11. piuhan töpselistä vaunun maapuolelle - vai onko teettänyt jonkinlaisen halpaversion kaapelista 12-piuhalla???

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 16.08.2013     kello on 09:55 ---Ihan lyhyellä matematiikalla laskettuna, 3. on se vanha maa ja maadoittaa 2.5 neliöllä piuhat 1-2 ja 4-8 eli kaikki ajovaloihin liittyvät. 9. nastaa varten on 13. maa ja 10. nastaa varten maa 11. 

Noin tuo Jaeger on tarkoitettu eli maata yhtäpaljon kuin latausta/virtaa - ja näin se on saksalaisessa piuhoitettu.

Epäilen ruotsalaisenkin kytkeneen tuon  11. piuhan töpselistä vaunun maapuolelle - vai onko teettänyt jonkinlaisen halpaversion kaapelista 12-piuhalla???

--- Lainaus päättyy ---

Täytyypä ottaa Fluke esille huomenna, niihin mihin itse olen vaihtanut tuon 13-napaisen, olen kyllä kykenyt tuonkin.
Ymmärrän ilman kertaamista tuon kytkiksen  ;D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.08.2013     kello on 12:44 ---Täytyypä ottaa Fluke esille huomenna, niihin mihin itse olen vaihtanut tuon 13-napaisen, olen kyllä kykenyt tuonkin.
Ymmärrän ilman kertaamista tuon kytkiksen  ;D

--- Lainaus päättyy ---

;D Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View