Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Fordin huoltoa
Jushi69:
Ja lisätäänpä että meidän molemmille Transuille on tullut kutsu saman asian tiimoilta eli toinen paketti auto 110 jotain ja sitten kuorma-auto 115t460 .
Lisäksi tuo kuorma-auto on lukinnut keskuslukon vaikka auto on ollut käynnissä ja miehet ulkona.Molemmilla kerroilla onneksi sivuovi on ollut auki niin ollaan saatu takaseinää raotettua sen verran että kepillä on avattu ikkunaa.
Vika alkaa ilmetä silleen että kun lukitset ovia, auto satunnaisesti alkaa tööttäämään. Seuraava vakavampi vika on tuo lukkoon meno.
Kuusamon Wetterin asentaja tiesi että vika johtuu takaoven johtosarjasta joka kuoriutuu rikki ja ottaa maihin.Kajaanin Wetteri ei asiasta tiennyt. ::)
Jospa tästä ompi apuja saman ongelman kanssa painiville.
88k5:
Hyvä tietää, jos koskettaa Thumb
Onkos sulla auton otetta lähellä / tiedätkö valmistenumeroa (VIN)?
Hakkaa se tänne https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
ja kokeile löytyykö "Avoimet huoltokampanjat" -kohdasta.. Rekisterinro haku ei toiminut..
Mulle antoi: "Huoltokampanjatiedo tteita ei löytynyt" - täytyy kait uskoa :-[
erkki46:
Minulla kans tuo Transit 2.2 140hv 2007 ajettu 180tkm.
Auto kiihtyy ja hidastuu hieman ajettaessa 40-70 km/h kaasulla tai vakionopeussäätimel lä.
Olen myös tarkastanut ja puhdistanut ilmamäärämittarin ja MAP-anturin, ei muutosta toimintaan. EGR ajelee normaalisti rahisten kun virrat katkaisee. Mitään vikakoodia eikä ennakoivaakoodia ei myöskään anna. Käytössäni on testeri Vgate MaxiScan VS890. Nyt kun vielä osais tulkita eri arvoja mitä laitteela voi mittailla. Neuvoja otetaan vastaan ja sopii myös arvata mistä vikaa vois etsiä.
Kiitos.
erkki46:
Yksi uusi havainto tuohon edelliseen. Nyt ei kierrokset nuose kun painaa kytkintä, kuten aiemmin on tapahtunut. Jonkinlainen mikrokytkin siellä näytti olevan. En ole vielä mittaillut sitä, vai olisko ohjelmassa joku bitti seonnut. Neuvoja otetaan edelleen vastaan Kiitos
88k5:
^
Se ei taida tuon itäisessä 2.2 tdcissä olla kuin 130hp. No enivei..
Jos sulla tai jollain lähistöllä olisi Fordin VCM softa läppärillä, näkyisi live-anturidata..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta