rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nallikari  (Luettu 1693 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:26.11.2023 kello on 20:21
Nallikari
« : 8.08.2013 kello on 12:54 »
Minä kävin taas tänäkin kesänä Nallikarissa pari yötä pyörähtämässä. Minusta se paikka menee vuosi vuodelta alaspäin ja tuntuu että vauhti vaan kiihtyy. Alue on jaettu useampaa karavaanisaarekkees een joilla on omat huoltorakennukset. Uusin alue vaikuttaisi olevan ihan kohtuullisen siistin oloinen mutta vanhempi alue kaipaa kyllä pientä kunnostusta.

Koko käynnin ajan oli enemmän tai vähemmän märkä keli. Pois lähteminen meinasi tuottaa aavistuksen haastetta kun rivin päässä piti kääntyä ja tie oli päässyt niin heikkoon happeen että ajettiin "mutalammikosta" läpi ja pito liki loppui. Muutenkin märkänä aikana vaivasi tien ja vaunu/autopaikkojen korko. Tie on selvästi ylempänä kuin majoitusalue niin vaunun edessä oli reipas lammikko emmekä olleet ainoita.

Alue ei minun laskennassa kuulu edullisiin paikkoihin kun lasten kanssa hintaa tuli yli 30 €/vrk.

Alueeen sijainti on hyvä mutta se ei yksin riitä vaan alueenkin pitää minun mielestä olla hyvä. Paikkahan kuuluu TopCamping ketjuun ja minä olen saanut ennenkin huonoja kokemuksia kyseisestä ketjusta.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:27
Vs: Nallikari
« Vastaus #1 : 8.08.2013 kello on 18:29 »
sfc-rantasarka on myös nykyisin oulussa jos auto käytettävissä kaupunki asioihin. Ja edullisempi jos sfc jäsen ja parempi. http://www.sfc-oulu.com/