Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Hiukkassuodatin ja dieselöljyn laatu
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.07.2017 kello on 21:12 ---Ei ole ureaa lainkaan joten siinä mielessä Fiat on osannut tehdä asiat paremmin kuin moni muu valmistaja. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
itse olen kyllä sitä mieltä että mielumin ureaa tankkiin kuin pakokaasuja koneeseen.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 16.07.2017 kello on 21:38 --- itse olen kyllä sitä mieltä että mielumin ureaa tankkiin kuin pakokaasuja koneeseen.
--- Lainaus päättyy ---
No sen näkee sitten tulevaisuudessa miten tuo on. Urea tuntuu vaan kovin tyhmältä, pitää suihkuttaa ylimääräistä jotta saa päästöt kohdilleen. Periaate, sitten näkee myöhemmin onko se sen väärti. ;D
"Masi":
Ihaa, matkailu ja tiedon hankinta auttaa asiaan tuossakin luulossa.
Yleensä manner- euroopan puolella autot huolletaan huolto-ohjelman mukaan marmoritiskillä.
Mautoilijalle. Siellä tekstissä oli yksi typo jonka korjasin eli enemmän sanan piti olla vähemmän.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.07.2017 kello on 21:40 ---No sen näkee sitten tulevaisuudessa miten tuo on. Urea tuntuu vaan kovin tyhmältä, pitää suihkuttaa ylimääräistä jotta saa päästöt kohdilleen. Periaate, sitten näkee myöhemmin onko se sen väärti. ;D
--- Lainaus päättyy ---
urea menee vain katalysaattoriin :) katsotaan nyt mitä eu herrat päättää, se on valmistajillekin mysteeri.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.07.2017 kello on 21:40 ---No sen näkee sitten tulevaisuudessa miten tuo on. Urea tuntuu vaan kovin tyhmältä, pitää suihkuttaa ylimääräistä jotta saa päästöt kohdilleen. Periaate, sitten näkee myöhemmin onko se sen väärti. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Onkos siellä hiukkasloukkua sitten ollenkaan...?
Mikäli ei ole, niin eihän siellä mitään polttoakaan tarvita.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta