Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Hiukkassuodatin ja dieselöljyn laatu

<< < (18/34) > >>

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.07.2017     kello on 21:12 ---Ei ole ureaa lainkaan joten siinä mielessä Fiat on osannut tehdä asiat paremmin kuin moni muu valmistaja.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
itse olen kyllä sitä mieltä että mielumin ureaa tankkiin kuin pakokaasuja koneeseen.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 16.07.2017     kello on 21:38 --- itse olen kyllä sitä mieltä että mielumin ureaa tankkiin kuin pakokaasuja koneeseen.

--- Lainaus päättyy ---

No sen näkee sitten tulevaisuudessa miten tuo on. Urea tuntuu vaan kovin tyhmältä, pitää suihkuttaa ylimääräistä jotta saa päästöt kohdilleen. Periaate, sitten näkee myöhemmin onko se sen väärti.  ;D

"Masi":
Ihaa, matkailu ja tiedon hankinta auttaa asiaan tuossakin luulossa.
Yleensä manner- euroopan puolella autot huolletaan huolto-ohjelman mukaan marmoritiskillä.

Mautoilijalle. Siellä tekstissä oli yksi typo jonka korjasin eli enemmän sanan piti olla vähemmän.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.07.2017     kello on 21:40 ---No sen näkee sitten tulevaisuudessa miten tuo on. Urea tuntuu vaan kovin tyhmältä, pitää suihkuttaa ylimääräistä jotta saa päästöt kohdilleen. Periaate, sitten näkee myöhemmin onko se sen väärti.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
urea menee vain katalysaattoriin :) katsotaan nyt mitä eu herrat päättää, se on valmistajillekin mysteeri.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.07.2017     kello on 21:40 ---No sen näkee sitten tulevaisuudessa miten tuo on. Urea tuntuu vaan kovin tyhmältä, pitää suihkuttaa ylimääräistä jotta saa päästöt kohdilleen. Periaate, sitten näkee myöhemmin onko se sen väärti.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Onkos siellä hiukkasloukkua sitten ollenkaan...?

Mikäli ei ole, niin eihän siellä mitään polttoakaan tarvita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View