Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Hiukkassuodatin ja dieselöljyn laatu
Aakku:
Minä tankkaan sitä, mikä on halvinta....
Kartan kuitenkin ST1 asemien dieseliä. Kokemusta on 20 kuorma-auton jämähtämisestä syksyn alkupakkasella lähes 0 kelillä. Samoin pelkään niiden biodieselin levämuodostusta.
Itse tankkaan ihan Nesteen perusdieseliä ilman FAMEA. Se on usein tarjouksessa ja siitä saa bonuksia. Toinen hyväksi kokema asema on Teboil. Siellä saa kanssa usein edullista dieseliä, joka perinteisesti menee kesälaadullakin suht kovassa pakkasessa. Lisäksi saa nyt alea AL kortilla ja työväen korteilla.
Työautojen polttoaineet on aina kilpailutettu ja viimeisen 10 vuoden aikana Teboil on ollut valinta, paitsi yhden kerran hetken se edullisin, mutta aivan kelvoton ST1.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.07.2017 kello on 09:47 ---Lisäksi saa nyt alea AL kortilla ja työväen korteilla.
--- Lainaus päättyy ---
Itse tankkasin juuri tällä viikolla AL-kortilla Tepiksellä ja jäi kyllä alennukset saamatta kun tuo alennus ei kuulemma koske Express-asemia :(
K.E.V:
Huonosti se osaa Nesteen entinen insenööri ST1:llä blandata ::)
Itse tankaan pääasiassa. Esim viime sunnuntaina 1.13 otin tankin täyteen. Eikä ole ikimä jättänyt pakkasessakaan käynnistymättä. Enkä levääkään ole nähnyt kuin japanilaisravinteli ssa :)
Tosin Nesteeltäkin tulee välillä tankattua .
Leader dog:
Hyvä on huomioda myös se, että loukulla varustetut moottorit vaativat voiteluöljykseen siihen soveltuvaa laatua. :-*
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 21.07.2017 kello on 16:40 ---Hyvä on huomioda myös se, että loukulla varustetut moottorit vaativat voiteluöljykseen siihen soveltuvaa laatua. :-*
--- Lainaus päättyy ---
Asia on mainittuna jo tämän topicin sivulla 3: https://karavaanari.org/index.php/topic,8128.msg378431.html#msg378431 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta