Tekniikkakeskustelut > Primus

Lämmitysnesteiden pakkaskestosta kokemus.

<< < (3/6) > >>

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.02.2011     kello on 12:10 ---Kun muistaa pitää mukana varalla 50/50 sekoitusta, selvä merkintä astian kylkeen, niin pysyy oikea suhde aina samana, jos ja kun joutuu nestettä lisäämään.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Juu ja pullo selasessa paikassa ettei joudu vahingossa vääriin käsiin, tulle nimittäin ihan älyttömän pahaa päärynämehua siitä :-[

kestosippi:
Lisäsin litran vihreää glykolia. Laskin poistotulpasta pari litraa pesuvatiin ja kaadoin pullollisen raakaa sinne systeemiin. Loput laitoin sitä pois valuttamaani nestettä. Eli luulisi nyt olevan OK. Kovin pakkanen on ollut mittarin muistiin jäänyt -32 astetta.

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: kestosippi - 27.02.2011     kello on 19:00 ---Lisäsin litran vihreää glykolia. Laskin poistotulpasta pari litraa pesuvatiin ja kaadoin pullollisen raakaa sinne systeemiin. Loput laitoin sitä pois valuttamaani nestettä. Eli luulisi nyt olevan OK. Kovin pakkanen on ollut mittarin muistiin jäänyt -32 astetta.

--- Lainaus päättyy ---

Aivan oikein toimittu.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kestosippi - 27.02.2011     kello on 19:00 ---Lisäsin litran vihreää glykolia. Laskin poistotulpasta pari litraa pesuvatiin ja kaadoin pullollisen raakaa sinne systeemiin. Loput laitoin sitä pois valuttamaani nestettä. Eli luulisi nyt olevan OK. Kovin pakkanen on ollut mittarin muistiin jäänyt -32 astetta.

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan ihan hyvä, mutta itse luottaisin vain pakkasnestemittarii n.
Mistä sitä varmaksi tietää, onko siellä ollut glykolia, vaiko vettä liikaa.

kestosippi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.02.2011     kello on 19:47 ---Varmaan ihan hyvä, mutta itse luottaisin vain pakkasnestemittarii n.
Mistä sitä varmaksi tietää, onko siellä ollut glykolia, vaiko vettä liikaa.

--- Lainaus päättyy ---
Siitä jääsohjosta, mitä mun paisuntasäiliö oli täynnä.

Ne nesteet on vuodelta 1993.
-Ehkä mä joskus ne vaihdankin. Mutta en nyt talvikelillä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View