Toisessa topicissa tuli jo mainittuakin, että meillä on ollut reipas kymmenen erilaista joista yksi oli ylitse muiden ja se sai jäädä. Ja kuten Alan totesi, että oli pakko luopua satkusta, niin kyllä se oli täälläkin tiukat paikat kun auto piti vaihtaa isompaan ja hieman uudempaan, ja kun en suostunut laittamaan aeroa vaihdossa niin vaikeaahan siitä tuli.
Hienoja muistoja on kyllä noista Saabeista. 9000 Aero oli kans melkoinen elämys kun sellaisen rattiin pääsi. Edelleen 9000 on loistava auto ja jos miettii minkälainen oli 9000 Aero 2.3 turbo (trionic ohjaus) niin autohan oli vuonna 1993 melkoinen edelläkävijä. 225hv/350Nm alkaa tänäpäivänä olla normaalia tuon kokoluokan koneelle, mutta 1993 ei ollut.
Saabeista vois jatkaa vaikka kuinka. Itse tykkään eniten ysisatasesta, kun sellainen oli ensimmäinen itse valittu ja ostettu auto. Mun ja vaimon eka yhteinen auto. Hienot muistot lomareissuilta yms. Aina lämmintä ja mukavaa matkantekoa, oli tehoa sitten sata tai kakspuolisataa heppaa.

Meillä tuo aero on ollut jo monta vuotta lähinnä vain säilössä lämpimässä tallissa, ja olen hommaillut siihen uusia tai uudenveroisia osia pikkuhiljaa. Paljon siihen löytyykin jo. Ei mitään hoppua sen kanssa. Joskus sitten osat paikoilleen ja helmojen maalautus niin kyllä on mmmmakea peli.. Antaa tytölle (siis poikakaverilleen) rällättäväksi... NOT!!!