Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Jääkaapin kipinäsytytys
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 26.02.2011 kello on 12:54 ---Se hyvä puoli tuossa mun pietsossa, jos sammuu tuulenpuuskasta, niin pietso ampuu heti ja voi syttyä uudelleen ajon aikana. Kertaakaan kaasulla ei oo ajon aikan sammunut vielä. :)
--- Lainaus päättyy ---
Sama mulla. Kertaakaan en ole huomannut kaapin sammuvan ajon aikana. Myös, että se on ojanpuolella saattaa tehdä asiansa.
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 26.02.2011 kello on 12:57 ---Sama mulla. Kertaakaan en ole huomannut kaapin sammuvan ajon aikana. Myös, että se on ojanpuolella saattaa tehdä asiansa.
--- Lainaus päättyy ---
Kabessa myös on/off kytkin ja toimii myös edellä mainitulla tavalla.
migel:
Onkos muuten sellaisia vaunuja jossa keittiö hommeli olis rakennettu ns vastaantulijan puolelle!? Englannissahan nää heittää häränpyllyä,,,, mut en ole ite ainaskaan huomannut sellaisia keittiöitä,- tosin kokemuspohjanikin on melko suppea,,,,
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 26.02.2011 kello on 14:45 ---Onkos muuten sellaisia vaunuja jossa keittiö hommeli olis rakennettu ns vastaantulijan puolelle!? Englannissahan nää heittää häränpyllyä,,,, mut en ole ite ainaskaan huomannut sellaisia keittiöitä,- tosin kokemuspohjanikin on melko suppea,,,,
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Tossa meitin Kabessa on keittiö tienpuolella, samoin tuossa matkaajassa. Bussissa se on apumiehen puolella puolella.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 26.02.2011 kello on 14:45 ---Onkos muuten sellaisia vaunuja jossa keittiö hommeli olis rakennettu ns vastaantulijan puolelle!? Englannissahan nää heittää häränpyllyä,,,, mut en ole ite ainaskaan huomannut sellaisia keittiöitä,- tosin kokemuspohjanikin on melko suppea,,,,
--- Lainaus päättyy ---
Myös mulla on keittiö tienpuolella vaunussa. Pitäis sun muistaa se, vai oliko silloin liikaa Lumumbaa? :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta