Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vieraita tontilleni
aaoulusta:
Ajatus on hyvä! Jottei menisi vituraksi niin jollainen sopimus olisi hyvä tehdä esim paikan siistinä pitämiseen! Thumb
seppoko:
Tätä yritettiin joskus .infon puitteissa. Ei lähtenyt "lentoon".
Alan:
Mikäpä hänessä, jos löytyy ihmisiä, jotka haluavat tarjota pihaansa/muuta paikkaa muiden käyttöön ilman vastavuoroisuuden vaatimusta. Nostan hattua sille, joka pyyteettömästi moista haluaa tehdä.
Sen sijaan järjestelmä, jossa päästäkseen mukaan moiseen edellyttäisi oman paikan tarjoamista muille, ei ottanut tulta, enkä lähtisi itsekään nyt sellaiseen mukaan. Aion kyyristellä nimimerkkini suojissa jatkossakin.
Captainkidd:
Vai niin, että koitettu on, eikä syttynyt porukat. Harmi, sillä ite olen pyöritellyt joskus ennenkin tuota samaa ajatusta. Kas kun maailmalla ja netistäkin löytyy, semmotisjotta ihan vapaaehtoisesti voipi tarjota huoneenkin asuttavaksi ilman maksun ottoa.
Siinä kuviossa juoni on kylläkin ainakin osittain mahdollisuudessa itsekin päästä nauttimaan vastavieraanvaraisu udesta. Rekisteröityy vaan saitille ja kurkkii mitä on tarjolla.
Ehkäs se sitten on vaan niin, että me härmämmiähet sitten olemme jotenkin arkoja moiseen. Vaan toevossa ompi hyvä elellä, sillä en oikein usko tuohon verottajanpelkoon, kun ei tuloja ole eikä niitä naapurit kateudentuskissaank aan voi verokarhulle juoruilla.
Mutta mun tontille voi silti tulla aikaansa viettämään, kunhan ilmoittelee. Löytyy varmaan muitakin, ei kait se nyt kehtaamisesta kiinni ole ..? - oikeesti.
Ja eihän suomalaiseen tapakulttuuriin niin kuulu kieltäytyä jos nätisti kysytään.
88k5:
Juu, kyllä mullakin olisi yksi 0,5ha heinäpellon pala ladon kupeessa - naapurina nyt kesällä tosin hevosia. Tie perille ihan vaikka vaunun kera (olen vaunua säilyttänyt siellä), tosin nurmettunut tie, että sateella voi olla liukas.. vaan kun sähköt on 300m päässä :-[
Vaikka itellä traktoria ja muuta kalustoa hoitohommiin, niin kovin ei haluttais mihinkään stellplats-tyyppiseen infran investointehin ryhtyä ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta