Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vieraita tontilleni
james_III:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 29.07.2013 kello on 14:43 ---Vaikka itellä traktoria ja muuta kalustoa hoitohommiin, niin kovin ei haluttais mihinkään stellplats-tyyppiseen infran investointehin ryhtyä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Pistät heinäseipäät "ruutujen" merkiksi kulmiin, ei se sen kummenpaa tarvitse. Välttämäti tarvitse oikein mitään, Saksan rajalla oltiin maalaamomestari sutisen hallin nurmikolla yö, paikan vetoisuus 40 autoa, pelkkä nurmikenttä. Tyhjennys olikohan euron pyydettäessä. Kaikki ei tarvitse 5 tähden paikkaa, toki joillekin ei vähempi kelpaa.
krtek:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 29.07.2013 kello on 14:43 ---Juu, kyllä mullakin olisi yksi 0,5ha heinäpellon pala ladon kupeessa - naapurina nyt kesällä tosin hevosia. Tie perille ihan vaikka vaunun kera (olen vaunua säilyttänyt siellä), tosin nurmettunut tie, että sateella voi olla liukas..
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tämä on hyvä ajatus mutta tiedä miten sitten tulee toteutumaan. Tuollainen paikka sopisi oikein hyvin yhden yön majoitukseen ohi mennessä. Voisiko tuon lisätä sinne reissuparkki karttaan?
migel:
Aikoinaan järjestin ensimmäiset orgintreffit vaatimattomalla tontillani ja ne muistot ovat rattoisia.
Sen jälkeen olen tarjonnut sitä muutamille ja ovat omatoimisesti siellä aikaansa viettäneet mutta ei ollut tarjota muuta kuin puucee ja pallogrilli :D
Mutta hyvän mielen siitä on aina saanut ja se on suurin palkinto kun nykyään kaikki lasketaan rahassa ja sehän ei ketään riemastuta...
t migel
Soleil:
Minun olisi hyvä pyytää teitä tänne kun teitä ei tänne asti tulisi. :laugh: Kaksi on autopaikkaakin ja ne käytössä.
Odottelen sitä lottovoittoa, en kyllä edes lottoa. ::) Sitten ostasin talon ja maapaikan Saksan Alpeilta. Laittaisin sinne Stellplatzin ja suomalaisen kahvilaan. No, eipä teitä taitaisi ulkomaan reissulla suomaliseen kahvilaankaan tulla. ::) Olen muuten joskus Suomessa haaveilut kahvilasta.
Eihän nyt tuollainen stelplatzi kovin suuria investointeja tarvitse. Suomeen niitä tarvittaisi. Thumb
Noita pömpeleitä ja kaikkea siihen liittyvää messuillakin myytiin. Tyhjennys/täyttöpaikka ja sähköpömpeli sekä hyvä nurmikko. Myös maksuautomaatti. :laugh:
Ei täällä meidän kotikylällä tarvitse traktoreita kun lunta ei juurikaan sada, muutama sentti vain.
jatala:
CaptainKidd, sulla kun se saksankielikin taipuu hyvin, niin tuolta tilaamaan pömpeleitä tontille ja stellplatzia suunnittelemaan:
http://www.freizeit-reisch.de/index.html
;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta