Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Koukun kytkennät

<< < (3/8) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 -  1.08.2013     kello on 14:23 ---Itse muutin juuri 13 napasen pistokkeen vaunusta 7 napaseksi, syynä adapterin jatkuva valojen katkominen.
Mulla jäi kolme epäselvää johtoa jotka jätin kytkemättä, kahteen tuli vaunun akkujännite ja yhteen ei, mitähän lienee? Auto ei lataa vaunun akkua, nämä virralliset olis mielestäni yhteydessä vaunun akkuun , onnistuisko jättää vaunun sumuvalo kytkemättä ja kytkeä nämä virralliset johdot sumarin tilalle ja vetää jatkuva virta siihen auton puoleiseen päähän? Sillonhan auton korkeampi jännite latais vaunun akkua

--- Lainaus päättyy ---

Sähvöthän pitäisi olla näin:  http://www.kovil.fi/media/OHJE_13_JA_7_NAP_UUSI.pdf

Ja sen sumuvalon pitää toimia.

jva61:
p*rse eellä hyvinkin ;D no, minä vaihdoin 7 napasen siksi kun on muitakin kärryjä vedettävänä ja kaikissa niissäkin on 7 napanen

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 -  1.08.2013     kello on 14:33 ---p*rse eellä hyvinkin ;D no, minä vaihdoin 7 napasen siksi kun on muitakin kärryjä vedettävänä ja kaikissa niissäkin on 7 napanen

--- Lainaus päättyy ---

Autoon 13 ja noita muita varten sitten muunnin 13>7. Tai jos tilaa auton päässä riittää, niin olisit laittanut sen 13 siihen 7 rinnalle => voisit käyttää molempia ilman minkäänlaisia sovittimia ;)

jva61:
Joo :-[ Se tämä ajatusmaailma menee joskus näköjään näin,,,,, Taidan vaihtaa autoon 13 napasen ja laittaa saman vaunuun takasin, vedän sitte muita adapterilla Thumb

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 -  1.08.2013     kello on 14:53 ---Joo :-[ Se tämä ajatusmaailma menee joskus näköjään näin,,,,, Taidan vaihtaa autoon 13 napasen ja laittaa saman vaunuun takasin, vedän sitte muita adapterilla Thumb

--- Lainaus päättyy ---
niinku edellä jos vaa tilaa ni laita toinen eli 13 napanen autoonki... kaikkein paras ratkasu

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View