Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Pykeijan majoitusta

<< < (2/6) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Siinä Pykeijan tien alkupäässä on hyvä rannalta kalastuspaikka, levike jää oikealle. Oli ainakin kymmenen vuotta sitten.  :)

krtek:
Juhannuksena olin tuolla eikä kylällä oiken ole yöpaikkaan tuon paloaseman viereisen kentän lisäksi. Kun tulee kylälle ja kääntyy vasemmalla heti ensimmäistä tietä ja sen päässä taas vasemmalla tulee sellaisella hiekkakentälle jonka käyttöä en tiedä mutta siihen mahtuu majoittumaan. Sitä en osaa arvailla tuleeko siitä joku häätämään pois mutta voisi olla yksi mahdollisuus.

Pykeijaan menevän tien varrella on useampia paikkoja joissa voi ajaa tien sivuun ja majailla yötä. Pykeijan tie on kyllä mutkainen ja mäkinen. Olin siellä ilman vaunua ja hyvä niin. Kyllä sinne vaununkin kanssa menee, ei ole ongelma. Paikka on ehdottomasti tutustumisen arvoinen ja siellä ei kannata ensimmäisenä puhua kieliä vaan yrittää selvää suomea sillä minäkin juttelin pitkän tovin yhden muorin kanssa hautamaan aidalla. Itse kylään tutustuu parhaiten kävellen tai polkupyörällä, turha kuvitella ajavansa autolla.

kaarina:
Tuskin se Saunan yhteydessä oleva leirntäalue pois on lähtenyt!?

t.Kaarina

krtek:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 27.07.2013     kello on 22:16 ---Tuskin se Saunan yhteydessä oleva leirntäalue pois on lähtenyt!?

--- Lainaus päättyy ---

On jäänyt minulta kokonaan huomaamatta. Mistä tuollainen löytyy?

Kare:
Terve!

Tossa me oltiin puolivuorokautta, ja siitä puolet auton alla, jostain syystä jäi maisemat kattelematta, ko huomattiin että kaverin autossa oli akseli " melkein poikittain" auton alla. Onneksi oli kamppeita mukana, niin saatiin akseli tunkattua suoraan ja sidottua kiinni niin, ettei tavinnu ennen Näätämöä kiristellä kuin kaks kertaa. Näätämöstä saatiin ostettua iso kiristysliina, ja sillä päästiinkin jo kotia asti.
Mutta paikka itsessään oli houkuttelevan näköinen, ja siksi siihen pysähdyttiinkin. Liittymä vain oli todella huonossa kunnossa silloin, mutta päästiin siitä ajamalla, ja poiskin Thumb

Tuossa kuvakaappaus googlemapsista:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View