Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Pykeijan majoitusta

<< < (3/6) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 27.07.2013     kello on 21:07 ---Pykeijassa on Jäämeren Saunan yhteydessä pieni leirintäalue, aivan rannassa. Saunaan pääsee (maksua vastaan toki) vaikkei leirintäalueella yöpyisikään, ja kokemus on hieno, joskin mereen uimaan on laskuveden aikaan pitkä matka:)

Urheilukentän takana voi luullakseni edelleen nukkua ja tien varrella matkalla Pykeijaan on monia mainioita puskaparkkeja.

Kyllä silelä kylällä saattaa sataman liepeiltäkin yöpaikka irrota, mutta melko pieni on itse asemakaavoitettu kylän alue. Ettei siis vapaita paikkoja kylän alueella pilvin pimein ole.

Seutu on mahtavaa, itsekin ollaan ensi ivikon lopulla Varangin niemeä tutkimaan menossa, ennen käymättömiäkin paikkoja löytyy.

Koska olet menossa?

t.Kaarina

--- Lainaus päättyy ---
Asia on ajatusasteella, eli ei aikataulua tiedossa. Tuo Sauna voisi olla hyvä, ottaako ne asuntovaunuja vastaan ?

kaarina:
Nimenomaan tuon Jäämeren Saunan yhteydessä viime kesänä oli pieni leirintäalue, mutta enpä muista oliko vaunuja. Eivät näköäjän ole päivittäneet sivuja mutta otapa yhteyttä ja kysäise, silelä puhutaan suomea!

http://www.bugoynes.no/bugoynes_suomisivu/palvelut.html

http://pykeijanystavat.fi/pykeija-matkailijoille/palvelut/

t.Kaarina

ps.Huomasin Etuteltassa keskutelun parin vuoden takaa, ja siinä joku kertoi kesällä 2011 kylässä olleen kotileirintäalueen, missä oli vaunuja myös. Kylä on niin pieni että se löytyy kysymällä tai kiertämällä kylä itse ympäri. Jäämeren Saunalla asia varmaan myös tiedetään, jos sinne ei vaunuja huolita syystä että alue ei ole kovin iso.

vmjt40:
Kolme vuotta sitten kävimme Pykeijassa. Kylään tullessa Jäämerensauna on eka risteyksestä vasemmalla. Ajoimme tästä risteyksestä suoraan n. 500mtr ja siinä vasemmalla oli isohko nurmikenttä, joka oli jonkinsortin camping alue. Palveluja ei ollut , ainoastaan sähkö oli saatavilla. Iso kyltti toivotti tervetulleeksi ja maksaa sai kylän kauppaan. Yöllä satoi rankasti ja kenttä ei pehmennyt mitenkään, mutta oli muuttunut sateesta niin liukkaaksi, että vain sorastamalla vetopyörien kohtaa päästiin lopulta pois kentältä. Tuon kokemuksen jälkeen olen pyrkinyt välttämään nurmipintaa leiriytyessä puskaparkeissa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: vmjt40 - 30.07.2013     kello on 22:03 ---. Yöllä satoi rankasti ja kenttä ei pehmennyt mitenkään, mutta oli muuttunut sateesta niin liukkaaksi, että vain sorastamalla vetopyörien kohtaa päästiin lopulta pois kentältä. Tuon kokemuksen jälkeen olen pyrkinyt välttämään nurmipintaa leiriytyessä puskaparkeissa.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö sulla ole ketjuja mukana?   :o

Lahti32:
Jäämeren saunan edustalta saatiin 23 kiloinen ruijanpallas. Vaaput vesille ja venettä voi kysellä kaupalta. Leif Ingilä tarjoaa hienon rapusafarin aluksellaan, kannattaa käydä, muistaakseni satasen tunti. Kuningasrapu pitää nähdä jos sinne menee. On niitä siinä saunan rantavedessäkin. Viime kesänä käytiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View