Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Navigaattorin ominaisuuksista
Kaija:
Meillä oli kevään reissulla iPadiin ladattuna Navigon.
IPad oli ajon aikana ripustettu rahtikirjatelineese en. Ohjelma toimi muuten hyvin, mutta Triestestä lähtiessä se jostain syystä mykistyi hetkeksi; oliskohan ottanut nokkiinsa, kun naurettiin sen hepun ääntämykselle?
Pasi oli jo ennen reissua tallentanut padille valitsemiaan kämppäreitä eri reittivaihtoehtojen varsilta. Niitä oli sitten helppo poimia.
kolistaja:
Taitaa mennä hieman sivuun aihepiiristä, mutta kun tuntuu olevan aktiivinen keskustelu ja kokemusta omaavat kirjoittelemassa, niin en malta olla kirjoittamatta ongelmastani. Olen Etelä-Espanjassa ja kohta lähdetään ajelemaan kohti Travemündeä. Käytössäni on Tomppa navigaattorina, ja koska ajan yksin ilman kartanlukijaa, niin miniläppärillä pyörii Autoroute GPS-palikalla varustettuna. Näin mukavasti näen missäpäin ajellaan.
No sitten se ongelma: Olen autorouteen lisännyt esim. Lidlien Poi-pisteet. Ne kuitenkin ovat harmaita symbooleja, jotka kuskille saakka näkyvät huonosti. Miten saan nuo kaikki symbolit kerralla vaihdettua paremmin näkyvään esim. tummansiniseen pallukkaan?Lidlejä Euroopassa on yli 10700!, joten yksitellen niitä ei muutella. Pieni ongelma monelle, minulle ylipääsemätön. Toivon, että joku antaisi melko tarkat ohjeet, miten tuo homma tehdään!
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: kolistaja - 13.11.2013 kello on 17:15 ---
No sitten se ongelma: Olen autorouteen lisännyt esim. Lidlien Poi-pisteet. Ne kuitenkin ovat harmaita symbooleja, jotka kuskille saakka näkyvät huonosti. Miten saan nuo kaikki symbolit kerralla vaihdettua paremmin näkyvään esim. tummansiniseen pallukkaan?Lidlejä Euroopassa on yli 10700!, joten yksitellen niitä ei muutella. Pieni ongelma monelle, minulle ylipääsemätön. Toivon, että joku antaisi melko tarkat ohjeet, miten tuo homma tehdään!
--- Lainaus päättyy ---
Suoralta kädeltä en osaa neuvoa mutta ..toisella palstalla etuteltta..on asiantuntija häneltä saat ohjeet laitan sinulle hänen tietonsa yv:ä..
Mutta voisitko etukäteen kaivaa ne lidin koordinaatio pisteet ja suunnistaa niiden mukaan nehän sieltä löytyy..?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kolistaja - 13.11.2013 kello on 17:15 ---Olen autorouteen lisännyt esim. Lidlien Poi-pisteet. Ne kuitenkin ovat harmaita symbooleja, jotka kuskille saakka näkyvät huonosti. Miten saan nuo kaikki symbolit kerralla vaihdettua paremmin näkyvään esim. tummansiniseen pallukkaan?
--- Lainaus päättyy ---
Kaikki ovat varmaan saman otsikon alla? Siellä yläpalkissa on 'data', sen alla 'data set properties'. Valitse sieltä se ryhmä jossa 'Liiterit' ovat ja vaihda symbooli.
88k5:
Ainakin jos tuolta http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/SID-6DC0D7FB-EE2D63F6/lidl_fi/hs.xsl/7631.htm
lataa natsisiwat, niin bumppikuvakin on zipissä mukana..
Aika monessa nakkilaattorissa nuo .bmp:t näkyy automatik oikein kun on nimetty samoin kuin vars. POI-file..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta