Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Navigaattorin ominaisuuksista

<< < (4/13) > >>

Faust:
Saako tuohon  CoPilot GPS lisättyä omia poi pisteitä ja saako niihin ennakkovaroituksen?

retsasung52:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu link=topic=8017.msg139171#msg139171

maileja en saanut muutettua kilometreiksi?

Tällä mennään - toistaiseksi!
[/quote ---Asetuksista mittayksiköt täppi maileista metrijärjestelmään.
--- Lainaus päättyy ---

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 28.07.2013     kello on 10:11 ---Tabletilla tulee hoideltua matkoilla nettiasiat ja voipi sillä katsoa valokuvatkin vähän suuremmassa koossa. Kamerakuvien (jos niitä tulee todella paljon) tallentaminen matkan aikana on vielä ratkaisematta, mutta ei ole toistaiseksi muodostunut ongelmaksi.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös tuossa Samsungissa ole Micro SD korttipaikka? Sillä kaiketi kuvat saa keploteltua kamerasta tablettiin.
Tämä Android alkoi hieman kiinnostaa. Tuntuu, että se olisi hieman joustavampi kuin tuo iPad.

http://www.markantalo.fi/product/tietotekniikka/taulutietokoneet/GTP5100ZWANEE/samsung-10-1-galaxy-tab-2-16gb-wifi-3g-valkoinen?scid=EXT_GDA&gclid=CMCTyovo0bgCFW18cAodQl4ArA

retsasung52:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.07.2013     kello on 11:54 ---Eikös tuossa Samsungissa ole Micro SD korttipaikka? Sillä kaiketi kuvat saa keploteltua kamerasta tablettiin.
Tämä Android alkoi hieman kiinnostaa. Tuntuu, että se olisi hieman joustavampi kuin tuo iPad

Minulla on tässä iPadissa lisälaite jossa kortinlukija ja usb, hyvin siirtyy kuvat. Paljon tulee kuvattua itse iPadillakin.
--- Lainaus päättyy ---

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: retsasung52 - 28.07.2013     kello on 12:00 ---Minulla on tässä iPadissa lisälaite jossa kortinlukija ja usb, hyvin siirtyy kuvat. Paljon tulee kuvattua itse iPadillakin.

--- Lainaus päättyy ---
Että mua ärsyttää nuo iPadin lisälaitteet...
No se on kaiketi vain mun päänsärkyni.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View