Tuo ei kyllä yhtään naurata vaikka naurattikin 
Hyvä läppä tuo tuuletus luukku..

Hyvä läppä tuo tuuletus luukku..

|
Sivuja: [1] Siirry alas
Tuo ei kyllä yhtään naurata vaikka naurattikin
![]() Hyvä läppä tuo tuuletus luukku.. ![]() Tuo ei kyllä yhtään naurata vaikka naurattikin No, tämä luukku olkoon sitten tarkoitettu kaikenlaiselle purnaamiselle tai asioiden purkamiselle, mikä ikinä orgilaisia jurputtaa.
Notta antaa palaa vaan. kyllä vaan ottaa taas niin nuppiin
kun kuuntelee radiota on se kanava mikä vaan ja kuule jonkin hyvän piisin niin eikös ne soita sitä samaista biisiä sen 100000000 x voin sanoa ,ettei kohta ole mikään biisi enään hyvä kun sitä kuuntelee tuutin täydeltä ![]() noh tämä ruikutus nyt eile mitään verrattuna kerjäläisiin mutta saa minut yhtä ärsyyntyneeksi ja myöskin nuo töllö ohjelmat joo jos sitä näytettäis 1x uusintana niin ok mutta kun tulee monelta kanavalta sen 10x samat ohjelmat %¤#" sensuroin itse ![]() eikä sekään sittenkään niin haittais mutta ,kun samaan aikaan nostetaan mediaveroja niin pitää kyllä vaan hiukan kiehumaan ![]() joku varmaan miettii että ompas mulla pienet murheet mutta niin ei toki asia ole ![]() Ei muuten yhtään hassumpi ajatus nuinkin laajasta lasikatosta as.autossa - kesäkäytössä
![]() Tässä Winemakerille mutta juoppa ensin kuppi tyhjäksi ennen kuin luet..
http://ilikka.puheenvuoro.uusisuomi.fi/145073-kerjalaisongelmaan-lopullinen-ratkaisu LMC-99. Saadaanko me muutkin juoda kupin tyhjäksi.
Tässä Winemakerille mutta juoppa ensin kuppi tyhjäksi ennen kuin luet.. Joo´o, Lemsukka (jos sallit HV ) olen kirjoittajan kanssa varsin samalla kannalla.![]() Jo vain kolahti..tytär viestitti ettei volvossa pelaa jarrut, peruutti kiveen pakari rutus ja puskurissa reikä...no minä soittelemaan pieni savu korvista kohoamassa peri suomalaisia sivistys sanoja mielessäni tavaamassa, että miten niin ei jarrut pelaa...
![]() Ei pelaa niin, sano.. oli lasketellu peruuttaen jonkun kollin luolta aamutuimaan varmaan vähän niin kuin varkain, eikä ollut laittanut autoa käyntiin ja kiveen paukautti...ei pelaa jarrut ei, missä vika tekstaili...ei ei ei tylläreni ole blondi..muuten vain järjen juoksu blondin tasoa.. No selittelin siinä sitten että auto pitää olla käynnissä että jarrut ja ohjaus pelaa, ilman hirvittävää jalka tai käsivoimaa ja muutenkin auto pitää olla käynnissä kun sillä ajetaan... ai jaa ei sitä olleet autokoulussa sanoneet..voi elämän kevät HALOOO onko ketään kotona.. ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|