Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Taas Tallinassa käännetiin yksi karavaanari!

<< < (11/13) > >>

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 25.07.2013     kello on 08:44 --- Ajattelen kuitenkin, että tuo on vain huonoa tuuria, eikä kannata yleistää.

Turvallisempana koen täällä oloni kun synnyinmaassani kun tiedän millainen esim. nuoriso täällä on. Tuo on aivan totta.

--- Lainaus päättyy ---

(kirjotin pitkälti puhelimella, kunnes lähettäessä loppu akku  >:D)

Paljon sitä suomalaista nuorisoa (alle 25v) haukutaan, vaikka näkisin enemmin että ongelma on nimenomaan aikuiset. Nykynuorista suurin osa käyttäytyy paremmin kuin vanhempansa. Nuori yleensä käyttäytyy typerästi ajattelemattomuutta an, mutta aikuinen tekee sen tietoisesti...

Mun mielestä on kyllä ihan p*rseestä että oletetaan että suomalainen nuori ei osaa käyttäytyä tai tekee ilkivalta tms. Siinäkään asiassa ei kannata yleistää  ;) Tai sitten mä elän jossakin pilvilinnassa ja oon tavannut elämässäni pääasiassa vain fiksuja nuoria.  Thumb

K.E.V:
Enkä tuolla "kulkimen vartioimisella" tarkoittanut mitään kokoaikaista (kuten joku heti asian väänsi  Thumbd ) vaan silloin kun joutuu kulkimen pysäköimään vaikkapa Tallinnan rosmokeskukselle (lue merekeskus) . Ei meillä mitään vartioita ole ollut ikinä , eikä tule. ;D

mjh48:
Nuoremmalta pojalta varastettiin Otaniemessä autosta radio ja särjettiin koetaulu, näppis jäi kylläkin penkille.
Vanhemman pojan autosta potkittiin peili Senaatintorin vieressä.
Matkailuautoon yritettiin murtautua kotipihassa.
Tässä tapauksia Suomesta kymmenen vuoden ajata.
Jos kaikki tapaukset joita esim. Helsingissä sattuu matkailuautoille lueteltaisiin täällä, ylittäisi se määrä varmasti Tallinnan lukemat.

Itse olen jättänyt auton Tallinnassa normaalisti ostoskeskusten parkkipaikoille siellä käydessäni ja jätän edelleen.
Merekeskuksen P-paikka lienee "tuulisin" paikka jossa tavara vaihtaa nopeiten omistajaa.
Vanhassa kaupungissa käydessämme olen käyttänyt Väike Rannavärav P-paikkaa, se on aidattu alue ja sieltä varas ei pääse äkkiä piiloon.
Siellä oli aiemmin vahti joka keräsi maksun, mutta nyt sekin toimii automaatilla.

tohoh:
Virolaisena sanoisin, että esimerkiksi Merekeskuksen omistajat on varmasti selläiset "kaverit", joka taatusti ei salli että niiden P-paikalla tavarat vaihdavat omistaja. Koska sä et mene toista kertaa sinne sitten ostoksille.

K.E.V:
Niitten kannattais hoitaa asia "nätisti" siihen malliin, ettei nuo murtomiehet uskalla tulla Narvaa lähemmäksi :D ::) Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View