Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Taas Tallinassa käännetiin yksi karavaanari!

<< < (10/13) > >>

Jalmari:

--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 25.07.2013     kello on 09:27 ---No kyllä itse pidän Viroa ihan turvallisena paikkana, reissusta tullessa se on jo kuin kotiin tulisi. Viro on muuttunut kokoaikaa turvallisemmaksi liikkua ja olla.
Vorot on narkomaaneja tai etelämpää tulleita, useimmin.
Kyllä omat huonot kokemukset liittyvät ihan Suomeen, visakortti kopioitiin kotihuoltsikalla, aikoinaan vaunu hajotettiin kotikadun laidalla, toinen vaunu hajosi leirialueen kausipaikalla, kun auratraktori pamautti sitä päin. Ja vielä jätti asiasta kertomatta.
Elkää hyvät ihmiset näitten yksittäistapausten kautta alkako kartaamaan matkailua.

--- Lainaus päättyy ---

Samat tunnelmat itsellä,  sattuuhan sitä. Shit häppen, sanoisi kielimies :D
Heti tilaisuuden tullen pistän auton laivaan ja eiku Eestiin.
Yleisesti ottaen leirialueet siistimpiä, yöt saa nukkua ja henkilökunta tosi ystävällistä.
Onhan suomessakin vastaavia alueita, mutta eestiin menin ennakkoasenteella että ei siellä
mikään voi olla kuin täällä maailmannavalla.
Henkilökunnasta kiinnittänyt asiaan huomion, että aina hymy huulilla heillä. ja juttua tulee vaikkeivat välttämättä edes kaikkea ymmärrä
mitä heiltä kyselee.
Tallinnan satamassa narkkarit veivät rammarin ja kaljat yms. autosta muuten ei mitään ropleemaa.
Kuka käski jättää yöksi satamaan auton , satamaan jonka kaikki paikalliset tietävät paikaksi missä on tietty ongel-
ma olemassa.
Suomessa muutama vuosi sitten veivät koko auton kotipihasta kylläkin, 5 fillaria on viety, 2 mopoa ja lukematon määrä yrityksiä.
Viime kesänä Finlandiatalon  parkkialueella oli yritetty sisään kun oltiin kaupoissa, tulleet vissiin häirityiksi.
Autoa kolhitaan päivittäin melkein parkkipaikoilla yms.
En suomessakaan aja autoa perimmäiseen nurkkaan kauppojen pihoilla , eli varovainen pitää olla aina.
 Tahdoin sanoa että hyvä on suomessa reissata mutta ei niin huono tuo naapurikaan.
Eli auto laivaan ja järki mukaan eli  järjen käyttö on sallittua ei ainakaan ehdottomasti kiellettyä. :D

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 25.07.2013     kello on 09:28 ---Itseä tässä hirvittää ehkä se, että koska tulevat lautalla vesistön yli.

--- Lainaus päättyy ---

Ei välttämättä vesistön yli, vaan kun erään ystävällismielisen naapurimaan viisumivapaus koittaa, niin maata pitkin.

Edit: lainaus korjattu

Jalmari:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 25.07.2013     kello on 10:07 ---Ei välttämättä vesistön yli, vaan kun erään ystävällismielisen naapurimaan viisumivapaus koittaa, niin maata pitkin.

--- Lainaus päättyy ---

:D, niinpä. Toisaalta mekin pääsemme vastaa niitä sitä kautta sitten.

Edit: Lainaus korjattu

sipu:
eiköhän noita paikkoja ole kuitenkin joka paikassa
missä on rosmoja
örveltäjiä ym joista ei välttämäti tykkää  >:(
löytyy todella rauhallisia paikkoja suomestakin  Thumb
kuten niitä örvellys paikkojakin
mutta siinäkin kannattaa miettiä mihin kohtaa menee
vaikka leiripaikalla
ei jää siihen tanssipaikan kupeeseen
vaan hakee jonkin takanurkan joka on mahdollisemman kaukana
muusiikista ja niistä örveltäjistä 
jos vaan saa itse valita
tai sitten antaa toiveen respaan
uskoisin ,että siellä ymmäretään jos niin haluaa olla rauhassa  Thumb
ei mekään jäädä siihen pääportin kupeeseen
vaan haetaan mieluummin se rauhallisempi takakolkka
ja jos humpalta tullaankin
niin ei me metelillä tulla
ja olen muuten huomannut monen muunkin
kömpivän tanssien jälkeen hisukseen koloonsa
ei juurikaan ole mitään häiriötä kukaan tuottanut
vaan kunnioittanut muiden rauhaa
tälläiseen käytökseen
olen tämän runsaan 20v vaanaruuteni aika törmänyt
jotta ei minulla ole pahaa sanottavaa sanottavana
suomalaisita vaanrialueista    :)

Haapaniemen Paroni:
Mitä itse asuin virossa puoli vuotta,niin ei mitään ongelmia ollut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View