Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Vakionopeussäädin, fiat hymer 2.8td vm 2000
Rölli:
mulla tulee suoraan alipaine pumpulta mikä yhen kiilahinan kulkureitillä pyörimässä, täss mun autoss ei sitt alipainetta muuhu käytetäkkää. siin vaecon sarjassa on hyvviä erikokosia T-kappaleita ni eiköhä viiatissa passanne siihe jarrutehostajan letkun väliin isoin T-haara.
88k5:
^
Eikös siinä alkujaan ole ollut 350:n lohkon virranjakajan reiässä alipainepumppu? Ja eikös 6.2.ssa vasta hydroboosti tullut?
Ja mikä TurboHydroMatic - sähkötön?
Muistoja viime vuosituhannelta, noita palastelleena.. :D
hymeri:
joo..niin vähän aattelinkin sitä jarrutehostajaa,taitaa olla ainut vaihtoehto tässä omassa autossa..
LMC-99:
Minä olen asentanut alipainesäätimen ilmanputsarin eteen lampun taakse, hyvä paikka ja alipaineletku T:liitos kappaleella jarrutehostajan letkuun kiinni.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 28.07.2013 kello on 11:16 ---^
Eikös siinä alkujaan ole ollut 350:n lohkon virranjakajan reiässä alipainepumppu? Ja eikös 6.2.ssa vasta hydroboosti tullut?
Ja mikä TurboHydroMatic - sähkötön?
Muistoja viime vuosituhannelta, noita palastelleena.. :D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä kaikkiki alle 90vm:n tiisselit on tehtyaalt lähteny hydropuustilla, ja onha toi alunperin 350D. jossa alipainetta tarvittiin laatikonohjaukseen, 6.2L on myös "virranjakajan" paikka missä ensimmäisissä vuosi malleis oli alipaine pumppu, myöhemmin tuli hihnapyörällä pyörivä joka on vähäreilu kakskertaa niin tehokas..
Ja jos joku tulee vielä mulle väittämaan ett 350d olisi tehty pensa-auton lohkoon ni saadaan aikaseksi kunnon keskustelu jokä käydään eri osiossa :D
th 180 th 200 th 350 ainaki on puhtaasti sähköttömiä,th 375 th 400 näiss on kicdovn sähkönen sit th200r4 ja fh 700r4 ja sen uudemmat versiot sekä th200-th400locup mallit käyttää sähköä turbiini lukon ohjaukseen. näistä varhaisemmat nelivaihteiset pystytään toteuttamaan ilman sähköä inhimillisesti toimien, uudemmista malleista tulee nykijöitä ilman sähkö ohjausta
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta