Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Vakionopeussäädin, fiat hymer 2.8td vm 2000
hymeri:
jäi pois tuo malli..eli waecom ms 50.löysin itekkii suomiohjeet..kuvia voi laittaa asennuspaikoista ym muusta projektiin liittyen jos jollain sattus olemaan.siitä nopeusanturin paikasta ym ym. Thumb
Rölli:
asennuksen jälkeinen reissu lyheni noin 300 kilometriin ja olin tosi tyytyväinen toimintaan, ainu ett pitää vaihtaa automaattilootan "aivo"koneistoon pari jousta ja porata yks reikäisommaks jott neloselta kolmoselle vaihto tapahtuu herkemmin, menee jyrkät mäet sitt varmaan sivistyneemmin, ni tuo ongelmaha ei ollu vakionopeus säätimessä vaan mun kasaamassa vaihe lootas, ja ainaki ens silmäyksellä polttoaine mittarista pääteltynä kone aijaa taloudellisemmin ku minä..
mutt parin viikon sisään tulee parituhatta kilometriä lisää ni tietää sitt tarkemmin
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 25.07.2013 kello on 16:57 ---asennuksen jälkeinen reissu lyheni noin 300 kilometriin ja olin tosi tyytyväinen toimintaan, ainu ett pitää vaihtaa automaattilootan "aivo"koneistoon pari jousta ja porata yks reikäisommaks jott neloselta kolmoselle vaihto tapahtuu herkemmin, menee jyrkät mäet sitt varmaan sivistyneemmin, ni tuo ongelmaha ei ollu vakionopeus säätimessä vaan mun kasaamassa vaihe lootas, ja ainaki ens silmäyksellä polttoaine mittarista pääteltynä kone aijaa taloudellisemmin ku minä..
mutt parin viikon sisään tulee parituhatta kilometriä lisää ni tietää sitt tarkemmin
--- Lainaus päättyy ---
No oot sie epeli kun automaatti askit purat ja kasaat sekä viilailet viel paremmaksi.. Thumb ;D
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.07.2013 kello on 20:35 ---No oot sie epeli kun automaatti askit purat ja kasaat sekä viilailet viel paremmaksi.. Thumb ;D
--- Lainaus päättyy ---
kokoikäsä harrastanu ja välill tehny työkseen moisii hommii ni kyll niist tälle nykyselle harrastus puolellekki jottai hyötyy on..
oha niis paljo työtä mutt joskus aina saa sitä onnistumisen riemuuki kokkee...
ja asiaa sivuten automaatti ,turbo ja vakionopeus säädin.. siin hyvä yhistelmä tiisseli menopeliin.. itell ei toss kulkimess turboo vaikk yli 400 vääntöi.. turbo ios kiva Thumb
edit tiedonhaluisille moottorityyppi L57 HD
hymeri:
tossa kävin autolla vähän paikkoja kattelemassa mihin mitäkin sijottas niitä vakkarin osia kun paketti on jo turussa tulossa..aattelin sen säiliön laittaa siihen lokariin kun siinä on hyvä tyhjä iso tila ja suora linja siihen kaasuvaijeriin.mutt a tämä nopeusanturi kun pouhe oli löytäny sieltä vaihelaatikosta sen anturin kun tossa vähän könysin auton alla niin ei kyllä tarttunu silmään mitään mihin johdon voi laittaa,eli valase vähän lisää siitä.vaijeri sinne menee mutta ei muuta?sitten varmaan täytyy laittaa siihen vetoakseliin magneetti kiinnitys?hyvin se taitaa pelata siinäkin..sitten se alipaineliitäntä, mistä ootte sen ottanut?..parilla kaverilla tais olla sama waecon säädin?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta