Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Tahtoo puhelimen...
retkeilijä:
Hieman ikääntynyt tarvitsee älypuhelimen. Se kertoo paikan missä on ja neuvoo kotiin. Omakuvan voi tallettaa niin tietää kuka on. Omani on ihan tavallisen puhelimen näköinen Nokia C5. :)
Älytempun se teki äskettäin Norjassa. Yks kaks huomasin sen näyttävän väärää kelloaikaa. Ehkä Norjalaista. Tuo sillä varauksella, että en ole tarkastanut onko auton kello kesä vai talviajassa ja mikä on nyt tilanne.
Suljin samantien koko masiinan ja päätimme pysyä vaimon kanssa huutoetäisyydellä (1-100m). ???
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 24.07.2013 kello on 01:36 ---Itse toivoisin, että tulevaisuudessa saisi vielä puhelimen. Ei siis tietokoneen, television, ilotalon ja ufon yhdistelmää. Puhelimen. Yksinkertaisen kapistuksen, jolla voi soittaa toiselle ihmiselle ja ehkä hädän hetkellä laittaa jopa tekstiviestin. :o
--- Lainaus päättyy ---
Sama mulla. Thumb
lasiseppa:
Olin vielä vähän aikaa sitten sitä mieltä että en ikinä hommaa älypuhelinta enkä koskaan osta muuta kun Nokian puhelimia mutta koska "kunnolliset puhelimet" alkaa olla hakusessä niin tulin kuitenkin homaneeksi kokeeksi Samsung Galaxy nelosen ja nyt en enään ymmärrä miksi ennen olin tuota mieltä enkä vaihtaisi enään vanhaan puhelimeen mistään hinnasta. Tosin vähän joutuu opettelemaan uusia asioita mutta se kannattaa koska esim. puhelin toimii lapissa alueilla missä ennen puhelin ei toiminut lainkaan ja kameraa ei enään tarvitse kantaan erikseen mukana koska puhelimen kamera on laadultaan parempi kuin moni varsinainen kamera. Eikä myöskään läppäriä tarvitse kantaa mukana vaan puhelimesta löytyy välttävän hyvä "läppärikin" ja kepsikin toimii :)
Suosittelen kaikillä siirtymistä nykyaikaan ;D :-X
iso-juuso:
Onhan niitä perusluureja edelleen myynnissä siellä muutaman kympin hintaluokassa Nokialtakin. Ja jos ei sellaista halua, niin kuka sitä pakottaa tuollaisesta edullisemman pään älypuhelimesta hyppäämään sinne ufon kyytiin, juosta ilotalossa saati katsella televisiota?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: lasiseppa - 24.07.2013 kello on 12:07 ---Tosin vähän joutuu opettelemaan uusia asioita mutta se kannattaa koska esim. puhelin toimii lapissa alueilla missä ennen puhelin ei toiminut lainkaan
--- Lainaus päättyy ---
Yllättäen tuo kuuluvuusalueen laajeneminen tulee kaikille eteen jotka ostavat minkätahansa puhelimen joka tukee nykyisiä tarjolla olevia verkkoja
--- Lainaus käyttäjältä: lasiseppa - 24.07.2013 kello on 12:07 --- ja kameraa ei enään tarvitse kantaan erikseen mukana koska puhelimen kamera on laadultaan parempi kuin moni varsinainen kamera.
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan monet pieksää, ei kuitenkaan korvaa "oikeata kameraa" , mulla on järkkäri , ja pokkarina G12 + puhelimena älyluuri missä se "paras" kamera
--- Lainaus käyttäjältä: lasiseppa - 24.07.2013 kello on 12:07 ---
Eikä myöskään läppäriä tarvitse kantaa mukana vaan puhelimesta löytyy välttävän hyvä "läppärikin" ja kepsikin toimii :)
Suosittelen kaikillä siirtymistä nykyaikaan ;D :-X
--- Lainaus päättyy ---
Lisäksi saa noilla nykyluureilla pikaiset nettiasiatkin hoidettua ihan järjestään Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta