Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Tahtoo puhelimen...

(1/6) > >>

99:
Pitää varmaan alkaa säästämään, että saa tämmöisen:

http://youtu.be/eQLe3iIMN7k

Fenix:
Yks Jolla on jo torppaan tilattuna. Ans kattoo sitten kun noita Canonicalin luureja alkaa oikeasti tulemaan myyntiin, että mihin suuntaan itse kallistun. Toistaiseksi saa tämä nokia 6700 classic, eli ihan oikea puhelin, eikä mikään lääpykkä.

HiTec:
Itse näkisin tulevaisuudessa puhelimen, joka olisi osa tietokonetta. Siis puhelin tuikataan telakkaan ja kone osaa hyödyntää sen näyttöä omana pikkunäyttönä, sen muistia ja prosessoria joillekin keveille oheistehtäville ja luonnollisesti datahallinta olisi jatkuvasti synkassa koneen ja luurin välillä. Pitää lähteä kokoukseen, nappaat puhelimen ja BT-näppiksesi mukaan, teet muistiinpanosi noilla välineillä. Palaverin jälkeen palaat koneelle, puhelin telakkaan ja jatkat hommia läppärin tarjoamalla suuremmalla teholla ja kunnon kokoisella näytöllä. Toki asiaa helpottaa varmasti huomattavasti jos nämä molemmat laitteet toimivat samalla, tai edes samansukuisella käyttiksellä, tässä videon esimerkissä Ubuntulla Thumb

Eli lyhyesti kiteytettynä sulla on 2 tietokonetta, läppäri ja phone. Molemmat keskenään mahdollisimman samanlaiset ja data jatkuvasti niiden välillä synkattuna, jos ei muuta niin vaikka jonkun pilven kautta => täysi vapaus valita tilanteen mukaan kumpaa käyttää 8)

Mulli:
Itse toivoisin, että tulevaisuudessa saisi vielä puhelimen. Ei siis tietokoneen, television, ilotalon ja ufon yhdistelmää. Puhelimen. Yksinkertaisen kapistuksen, jolla voi soittaa toiselle ihmiselle ja ehkä hädän hetkellä laittaa jopa tekstiviestin.  :o

kookaburra:
Vanha kunnon Nokia banaani,  alias Matrix, on kunnon kapula eikä mikään lälläri-lätty.  Sopiva harkiten käytettäväksi juppijoukossa.  Tosin jauhot aiheuttavat yskänpuuskia ja keskustelun aiheen siirtoa .....

Arkisessa päivittäisessä käytössä on Nokian 6310.  Monien "alan miesten" mielestä kestävin ja laadukkain kapula.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View