rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Karavaanariksi  (Luettu 5659 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Karavaanariksi
« Vastaus #30 : 12.07.2013 kello on 15:59 »
Itsestäni ei kai voi käyttää sanaa karavaanari, sillä enhän minä vedä mökkiä perässäni minä ajan sillä ;D
Mut vaimo väittää mua sosiaaliseksi joka on suunapäänä tutustumassa uusiin immeisiin ;) ;)
No karavaanarius taitaa kumminkin olla enempi mielenlaatu ja oman nupin sisäinen juttu, eipä mulla oo oikeutta sannoo onko joku karavaanari vai eikö (mut pahamieli jäi Karavaanarit ohjelmasarjasta)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #31 : 12.07.2013 kello on 21:35 »
Kalusto, ihan-sama-millainen, ei tee karavaanaria. Se tekee, että käyttää kulkinetta käyttötarkoitukseen sa eli matkailuun tai muuten vapaa-aikaan.

Samaa mieltä siinä, että jonkinlaista karavaanarihenkeä homma vaatii.

Kallis tai halpa kalusto ei mun mielestä karavaanaria ylennä eikä alenna, sen kyllä saattaa tehdä karavaanari itse.  :)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
« Vastaus #32 : 17.07.2013 kello on 14:36 »
Jokainen meistä jotka karavaanariksi aikovat aloittavat harrastuksensa (yleensä käytetyllä kalustolla), harvoin 100 k€ laitteilla.
Apua olen joutunut minäkin kyselemään kun en ihan kaikkea osaa vieläkään, mut se onkin tämän harrastuksen suola, tutustuu uusiin immeisiin Thumb